Enäggstvillingar?
Det borde inte vara något problem för dig att jobba så länge du vill och kan, Jag väntar också troligtvis enäggstvillingar v21 och jag har varit sjukskriven i en vecka nu.
Det borde inte vara något problem för dig att jobba så länge du vill och kan, Jag väntar också troligtvis enäggstvillingar v21 och jag har varit sjukskriven i en vecka nu.
min läkare var helt säker på att jag skulle ha enäggs (tunn skiljevägg och det såg ut som en moderkaka) men när jag visade mitt vul från v 12 sa han att det såg ju ut som tvåäggs- så nu vet jag fortfarande inte, han kollar efter könet men har bara sett den ena.
UWO BaraJag skrev 2007-09-11 09:27:53 följande:
Vid enäggs-Allt beror på när ägget delar sig, tidigt = två moderkakor och varsin innre och varsin yttre hinnsäck.= tjock skiljevägg.
Sent- kan bli gemensam moderkaka, gemensam yttre hinnsäck men varsin innre hinnsäck.
väldigt sent eller alltförsent- delar både innre och yttre hinnsäck och det är också så som siamesiska (ihopväxta)tvillingar ligger
UWO- siamesiska sitte ihop och det är när ägget börjar dela sig trots att det bildats ett embryo.
Jag väntar tvillingar för andra gången och jag kännde inga riktiga rörelser fören v 19
www.familjeliv.se/Forum-11-237/m24434138-16.html
Cissi linde förlorade båda sina....så skicka henne massor av kramar
oj, förlåt, en ena klarade sig inte...