Inlägg från: HoppetKärleken |Visa alla inlägg
  • HoppetKärleken

MIndre än 6 mg Progynon per dag?

Jag vill också veta med tanke på att jag ska äta progynon tabletter i fyra veckor på grund av att jag ska på en resa den veckan som var aktuellt för FET. När jag berättade att jag skulle på en resa innan sommaren sa dem bara att det inte var några som helst problem och att dem tyckte absolut jag skulle åka.

Tanken har slagit mig att tänk om en blir för tjock eller tvärtom går tillbaka efter att varit perfekt tjocklek för att sedan bli tunnare och tunnare...

Även jag tacksam för svar!!!

• HoppetKärleken

Detta var nytt för mig att man inte ska gå på behandling av progynon mer än 24 dagar måste ta upp det med min klinik direkt när dem öppnar känns bara som de avfärdar ens oro..och det är helt rätt så som jag blivit ordinerad är 3x2mg i tror det blir 28 dagar räknade jag ut det till. Det som känns värst är att alla kliniker verkar säga olika.

• HoppetKärleken

Har ingen erfarenhet men det känns rent spontant att den inte kan bli för tjock därimot är jag rädd för (som ska äta progynon så många dagar som 28) att den liksom går tillbaka i utveckling när dem varit som bäst...

Svar på tråden MIndre än 6 mg Progynon per dag?