• Momme72

De har hittat donator!

Jag gjorde en äggdonation i Åbo i april som tyvärr inte lyckades men det finns ännu hopp då vi har ägg i frysen.
    Du kommer att nedregleras sannolikt med procren spruta och sedan synkas med donatorn med hjälp av för min del Estradot plåster och senare vagitorier precis i slutskedet innan insättning. Jag vet inte om detta skiljer sig från vanliga IVF men det fungerade bra för mig iallafall. Sen får du åka till Åbo med några få dagars varsel så var beredd, nej då ingen fara du kommer att veta ungefär när det blir av men inget är ju hundra säkert. För övrigt tycker jag att de är väldigt proffsiga i Åbo och dessutom pratar alla svenska och för min del var det väldigt skönt! Hoppas att du fick veta lite mer nu och ett stort lycka till!!!

• Momme72

Jag hade inte särskilt mycket biverkningar alls. Av nedregleringssprutan märkte jag inget alls. Så förhoppningsvis slipper du oxå! Däremot blev jag trött och kände av lite spänningar i magen av estradoten detta blev sedan värre under ruvningen men annars mådde jag bra och levde på som vanligt! Jag kommer att göra en insättning efter sommaren precis som du! Kanske möts vi i Åbo...Kram

Svar på tråden De har hittat donator!