Inlägg från: Anonym (Jag skulle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag skulle)

Det värsta sveket...

Jag lider med dig verkligen.

Om min sambo skulle göra något sådant skulle jag åka raka vägen till hennes jobb och spöa skiten ur killen, skära tasken av honom så hon inte skulle ha någon "nytta" av honom längre. Sedan skulle jag göra allt i min makt för att trycka ner min sambo under pågående separation. Lägga ut nakenbilder på henne på Internet, sätta upp bilder på ICA m.m. m.m.

Eller, näääää... Jag vet faktiskt inte hur jag skulle göra, men visst kittlar det i hämndbegäret då man tänker sådana tankar.

Detta är det största svek man kan göra mot någon och ändå väljer vissa att göra så här.

Helt klart ska hon byta jobb, hon bör ju fatta hur du känner det var gång hon åker till jobbet, hon måste ge dig en chans att må bra och fungera i vardagen, du har ju också ett jobb att sköta, och det är inte lätt att sköta det då du hela tiden kommer gå och vara orolig.

Just nu känner du dig säkert svag, och du känner att du inte vill mista henne, och det snurrar säkert av frågor i ditt huvud, men om ett tag kommer du känna dig starkare. Frågan är om du då kommer kunna leva med detta svek.

Jag har själv blivit sviken på ungefär samma sätt.
    Min medicin var att göra mig mindre och mindre beroende av henne, göra egna saker, se till så JAG mår bra, träna hårt, umgås med andra, förbereda mig mentalt på eventuella svek, detta så man har en hyfsad grund att falla ner på.

Hoppas allt löser sig för dig.

• Anonym (Jag skulle)

Jag blir uppriktigt ledsen i dina vägnar.

Det jag kan säga är att du verkar vara en reko kille som har haft oturen att träffa en otrogen slampa att bilda familj med.

Hon verkar vara ett egoistiskt svin, må hon ruttna i helvetet.

Jag hoppas innerligt att du träffar en söt och rar kvinna som du kommer att älska och som kommer att älska dig tillbaka och att då du tänker tillbaka på ditt "förra" liv inte alls kommer känna vemod, utan kommer att småle lite för dig själv och tänka -"Vilket pucko jag var som kunde ha känslor för en sådan människa".

• Anonym (Jag skulle)

Jag önskar dig all lycka till i framtiden.
    Till din ex-fru som är inne och snokar här kan jag bara skriva "SKIT NER DIG".

Nu har hon valt att gå vidare med ytterligare en man, hon har redan två barn med olika pappor, och nu kommer det kanske bli ännu en.

Vilken loser hon är. Svaga människor gör precis som hon gör, de har noll självkänsla och noll självuppfattning.

Du verkar vara en skitbra kille, jag har en "magkänsla" av att det kommer gå hur bra som helst för dig efter att du har lagt denna soppa bakom dig.
    Du är en kille som lär av misstag, och den egenskapen ska du vara glad över, dock innebär det mycket funderande och sårade känslor, men du lär dig iallafall. Du kan bara bli mer vis och erfaren.

Svar på tråden Det värsta sveket...