Inlägg från: 4 Före 30 |Visa alla inlägg
  • 4 Före 30

HJÄLP! BF om en vecka! Förlossningsrädda! Se hit! Ska vi peppa varandra?

Familytime skrev 2007-05-10 20:21:51 följande:
    Förlossningsbrev, gått hos psykolog varje vecka sen v 24, pratat med aurora-sköterska. Jag har verkligen gjort allt! Brevet blev ett argt och detaljerat brev.
    Huga! Jag skall föda på NÄL första gången... eller ja föda o föda.... jag skall snittas. Har snittats tre ggr tidigare men alla dem på Östra, och pga att jag var mkt missnöjd efter senaste BB vistelsen har jag nu valt NÄL.
    Av alla jag känner har jag aldrig hört om ngn som inte fått ha kvar EDA´n, inte på NäL heller...Tycker det låter knas. men de kan ju ha ändrat det alldeles nyss... Uddevalla skall vara underbara enligt vad jag har hört, men jag förstår att det känns sent att byta...

Tycker det är underligt att de inte kan ta lite mer hänsyn om man bearbetat rädslan så länge...

Kram på dig o Lycka till, det kommer gå jättebra!
  • 4 Före 30
    Familytime skrev 2007-05-10 20:38:08 följande:
    Uddevalla bor jag i och de har ingen förlossning eller BB kvar. Det tog de bort för flera flera år sen. Typ tio år sen.... annars hade jag mer än gärna åkt den kilometern upp till Uddevalla sjukhus!
    Aha...hade jag missat totalt... sorry...
Svar på tråden HJÄLP! BF om en vecka! Förlossningsrädda! Se hit! Ska vi peppa varandra?