skulle ni kunna betala för ägg, för att slippa stå i kö?
typ som i utlandet att dom betala kanske 10,000 kr - 100,000 beroende på vad man vill ha för utseende.?
typ som i utlandet att dom betala kanske 10,000 kr - 100,000 beroende på vad man vill ha för utseende.?
Eehh...inte för att få ett visst utseende (kan man ju aldrig vara säker på ändå menar jag..) men däremot för att slippa Sveriges enorma köer,vi har redan gjort det 2 ggr.
ja om man hade haft pengar..
vad kostar de nu och hur lång vänte tid är de?
Det beror på vart du åker...i sverige är det minst 3 års väntetid om du int ehar egen donator,i Finland dit vi åkte så kostar en donator ca 55-60.000 kr
nej, vet du vad! Aldrig. Om det inte var så att jag inte kunde få barn på ngt annat sätt.
ja alltså, såklart bara om man inte kunde få på annat sätt..
hur långe får man vänta om man ha en donator
1 år
Hur går det för er FiaFlopp?
Vi har egen donator så vi är framme i kön men vet ej exakt när vi får starta,hoppas innan sommaren men mer vet jag inte...
Jag skulle vilja byta ut mina friska ägg mot IVF!
Jag såg en dokumentär på BBC där ett brittiskt par gjorde precis det du skriver Katja83.
Det gick till som så att kvinnan i paret stimulerades som vid en vanlig ivf... och jag tror att hon var "tvungen" att få ut minst 10 ägg, för då skulle 5 doneras och hon och partnern fick behålla 5 och sin egen ivf betald av äggmottagaren.
Dvs via sjukhuset, äggmottagaren var anonym för donatorn.
Tror tyvärr inte att det görs i Sverige, men kanske kan även "utlänningar", dvs svenskar få göra det i Storbritannien!?