• Tessah

APIFORCE!

Maroschka : Själv skulle jag välja att bara äta en av dem. Och jag skulle inte våga testa RR har hört mycket neg om det.

Det skulle ju inte skada för dej att testa apiforce ?? :) vet en tjej som fått mer regelbunden cykel av apiforce och blev gravid väldigt snabbt när hon börjat med det. Vet ju inte o de var apiforcens förstjänst men men :)

• Tessah

jamieclaire: ingen aning. . .
    Det jag kan känna med apiforcen är att brösten ömmar.

conspiracy och i väntan på mirakel. Och ni andra som inte skrivit in er i bim listan gör det :)
    Ska bli skoj och se hur många vi är som plussar !

• Tessah

Annfis: jajjamensan. Apiforce finns på hälsokostaffärer. Och har dom inte det hemma tar dom hem det inom en vecka.

Finns även på internet att köpa.

:)

• Tessah

festit om du har så oregelbunden mens så börja med en gång ist! det skulle jag gjort ;)
    Det sägs ju att apiforce stimulerar ÄL.

Annfis: Jag skulle köra med apiforce. Finns nått som heter Jelly nått som också inehåller bidrottninggele. Men dom får man INTE äta hela tiden tills man plussar för dom inehåller nått som kan vara skadligt. Vet inte vad mer som innehåller bidrottninggele?

• Tessah

festis: Jaaa börja på en gång!..
    Japp du äter dom tills du plussar. Men se till att burken ser ut så här
    --> www.bodystore.nu/index_sok.php3&grupp2=9999

:) Det går och köpa från den sidan också om du vill det hellre än köpa på hälsokost.
    Dom är ju int superbilliga heller.

• Tessah

Lägg till dig ilistan också :)
    Gör ju inge tatt du inte vet NÄR du har nästa bim bara du är med så är vi en till som ska plussa :P

• Tessah

kopiera senaste listan och lägg till dej där. :)
    leta bakåt i tråden så hittar du den.

• Tessah

jag med ;)

Vi får se till plussa allihopa!

Är bara nervös att jag ska missa äl denna månad. Har den vilken dag som helst. Tempar också så att jag kommer se när äl vart sedan. sen så jobbar jag och sambon om varandra i helgen ...*surt*
    Men fikc till det idag så hoppas de räcker. Ifall de skulle skita sig de andra dagarna :)

Svar på tråden APIFORCE!