Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

prommis: jag har alltid blåsor i munnen, mer eller mindre.. men kolsyrat vatten kan hjälpa lite ibland... Annars brukar jag bara vänta.. och jag vet, det gör SKIT ont!! För nån dag sen kunde jag knappt prata heller :P Jag och min man har utvecklat ett eget språk som består av "Mmm".. Olika ljud betyder olika saker då slipper jag röra tungan

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag

HEJ PÅ ER!

I morgon ska jag till reumatologen!! Drygt.. :P Men men.. hon är iaf trevlig.. Men jag ska försöka få nått alternativ till medecin.. vill inte e ut som ett FETTO längre.. Vet inte ens om det igentligen hjälper så mycket.. vanligt smärtstillande kanske funkar lika bra??

Snart kommer valparna här.. så nu byggs de en valplåda.. Lite sent.. Men det gäller att få tummen ur.. Jag är en hönsmamma!!

• Billy och Jag

Dalkulla: ja bilder kommer så fort de kommer
    Igår kom det en liten slemklump från henne.. och jag vart ju supernojjig!! Men veterinären lät lugn.. så det kan nog ske redan i dagarna.. *nervös som en gris*

Nalla: njäe, jag ångrar nog inte.. men det ÄR jobbigt.. men det tyckte jag om stomin med... Jag är ju inte så frisk heller.. du kanske är friskare? jag blödde väldigt mycket redan när jag hade stomi...

Jag fick ny medecin i dag.. METHOTREXATE... någon som ätit det?? Det är cellgifter... Så nu får vi INTE bli med barn.. Så det får vi lägga på is nu... Inte så kul.. jag vägrar p-medel.. så det blir väll nått så tråkigt som kondom Suck... Men men.. jag  hoppas jag blir friskare iaf..

• Billy och Jag

Mallan: så är det för mig med.. jag är mjölkoman och barajag äter regelbundet så kvittar det oftast vad jag äter.. Men börjar jag slarva och äter för sällan eller för ofta då märker jag av det ganska snart.

Grådis: jag har en blogg där jag skriver ner hennes framsteg.. BabySteps heter jag på blogg.se...

• Billy och Jag

Vem är jag: Åh, vad avundsjuk jag blir! Fast ni har väll stora spindlar där? Det är jag mindre avundsjuk *peppar mig själv, mitt liv suger inte* haha!

• Billy och Jag

näääe.. nu börjar jag tröttna på att gå hemma :P vill börja plugga igen! Känns visserligen skönt att jag har fått tillbaka lusten.. men de är trist att bara gå hemma.. får ju aldrig tillfälle att använde mina finare kläder och väskor ;D hehe..

nån mer än jag som är sjukskriven?

• Billy och Jag

Lällas. ja jag blödde från ändtarmen då.. fick ibland kuta på toa för att tömma tarmvätska.. så inte ens de lilla kunde jag hålla.. så min tarm är nog inte riktigt gjord för en IRA...

• Billy och Jag

Hörrni, min hunds temp har sjunkigt.. Så det kommer nog valpar strax, kanske i natt!! :D jihooo..

• Billy och Jag

hej på er.. efter två timmars sömn för mig.. och inga för henne så har två valpar nyss sett dagens ljus! :D Hoppas på fler.

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7