Inlägg från: Smülschen |Visa alla inlägg
  • Smülschen

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Godmorgon på er! Jag lyckades undvika att testa imorse... fick faktiskt inte för min man! Men nu är det bara en dag kvar och idag är ytterligare en intensiv dag på jobbet så jag måste tänka på annat nästan hela dagen. Vart fruktansvärt trött igår kväll. Gick och la mig strax innan 21 och somnade väl vid halv tio. Helt slut, men det kan ju också bero på en jobbig arbetsvecka.

Stort grattis till Piluttan! Så fantastiskt härligt! Tänk att du har en liten knoddis i magen!!!!!

Jag hoppas hoppas hoppas men jag känner mig inte ett dugg gravid nu. Spänningarna i brösten håller på att försvinna och jag har ingen molvärk längre. Känner mig mensig.

Kram!

• Smülschen

Arrrrrrrrhhhhh...........!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror jag spyr av nervositet! JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE! JAG VILL VARA GRAVID!!!! Om jag får ett minus imorgon så kommer jag att bryta ihop! Jag kommer bli jättejätteledsen! Alltså, fast man har ansträngt sig för att inte skruva upp förväntningarna så har man ändå lyckats hänga upp hela sin tillvaro på en eventuell graviditet. Hur känner ni andra???? Äsch! Ska på tjejmiddag den 30e och fest den 31a! Hoppas jag kan dricka då! Eller jag menar... hoppas jag inte får dricka då!

• Smülschen

pearls... sorry. Känner med dig! Trist som f-n. Skjut skarpt i påsk istället! Hur länge har ni försökt? Vi har försökt i 4 månader. Inte så länge iofs, men första blev till direkt... Får en att fundera över om man fortfarande är fertil eller om man ändå hunnit bli för gammal. Men jag är nog äldst av er, tror jag. 34 år...

• Smülschen

Fixar listan

BIM LISTAN
    CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Smülschen - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (2)
    ANONYM
    Piluttan

Tantbesök: (6)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls

• Smülschen

Novaliss... Synd! Kämpa på!

Mia Jennie,
    Ja, det kanske du är då men du har ju äldre barn också. Så du började tidigare än mig. MIn kusin fick sitt förste när hon var 40 och sitt andra när hon var 42...

• Smülschen

Ingen mens än. Men har haft menskänningar i magen ända sedan lunch. Springer också och tittar hela tiden. Ingen röd tant än i alla fall. Nä, vänta... Måste kolla igen... Återkommer.

• Smülschen

Det är så SKÖNT att prata om det här! Tänk att ni finns som känner exakt likadant som jag.

Det blir ju rätt knepigt också det där att - som Hannas skriver - långsamt jobba sig upp igen, för att kunna ha sex! Det blir liksom rätt jobbigt att kunna prestera sex och inte direkt något kul när man bara är stressad! Ibland har jag lust att säga till maken att bara: Skit i mig du. Sätt på mig bara. Jag läser en bok så länge. Jag vill bara ha din sperma!

Dessutom får man ju en mindre depression varje gång mensen kommer och det blir svårare och svårare att arbeta bort den. Till slut känns det ju helt hopplöst. Nu har jag inte hamnat där än eftersom vi inte försökt så himla länge ändå, men jag kan tänka mig hur det blir när man misslyckas gång efter annan hur länge som helst.

• Smülschen

Hur är det nu tjejer... Ska livmodertappen vara hård eller mjuk när man är gravid? Tycker min känns hård... I övrigt så tror jag mensen är på g nu. Har verkligen mensvärk, inte lika ont i brösten längre plus att jag tyckte det kom nåt... Går inte att se om det är blodblandet men... Ja, ursäkta detaljerna...

• Smülschen

Grattisgrattisgrattis Jenny!!!!! Äntligen lite plus! Själv testade jag i morse och det blev så klart MINUS! Tror bestämt att jag har en graviditetspsykos eller nåt. Levde i alla fall i en helt annan värld där ett tag och var nästan säker på att jag var gravid. Men igår kväll hade jag inte alls ont i brösten längre plus att det började spotta lite... Det känns surt, men rätt ok ändå. Det var fjärde försöket. Kramisar alla!

• Smülschen

Hi hi! Ja Hannas! Jag var nog den mest skenpreggo av oss alla!

Fixar listan oxå... Visserligen ingen tant än, men hon kommer väl idag.

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Plussat: (2)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (7)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen

• Smülschen

Mia Jennie,

Jag håller tummarna för dig!!!! Men för mig är det nog kört är jag rädd...

• Smülschen

Jag är något av en pedant... Rättar i listan.

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Plussat: (3)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (9)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis

Sådär ja..

• Smülschen

jag har ju inte så regelbunden mens och har aldrig haft... ingen tant än. Dricker vin ikväll i alla fall...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!