Grattis på födelsedagen Özlem!!!
Kun, låter som om du ska ta kursen m en nypa salt.. Klart man får pumpa ur ibland! O nån kossa ska jag banne mig inte känna mig som o inte du heller! Vi kommer säkerligen känna av iaf början t mjölkstockning, men d e ju inte d huvudsakliga i amning o inte kommer d va spec kul o släpa sig upp o amma flera ggr/natt alla gånger, men inte fan kommer d va d man fokuserar mest på o lider av!! Ne, sopa d negativa tramset som BM rabblade igår långt in under mattan!
Pess, jag åt gravad lax i fredags, 2 stora skivor på knäckemacka. Kunde inte motstå! Hur blev puddingen? Ååå, d lät så gott! Har du receptet kanske?
Förresten, tack f antsällningen Kun!! Å va jag skulle trivas o jobba m dig tror jag! Som d e nu så e jag så trött på mitt jobb o jag kommer (e jag rädd) fundera endel på va jag vill göra m mitt liv när jag e mammaledig. Nåt jag hoppades slippa f d e så tråkigt o tänka på va man ska göra.. Jag arbetar på Datakonsultföretag, i receptionen, har hand om lite fakturering, resebokning åt alla anställda i Sverige o dyl o d e superkul. Men jag e anställd av ett bemanningsföretag o lönen e inte spec fet.. Jävligt mager, rättare sagt... Fr början var d meningen att jag skulle bli anställd efter ett tag av företaget jag arbetar på, men sen blev vi uppköpta o d var neddragningar o bla bla så f o inte riskera att jag skulle ryka m huvudet före eftersom jag var sist in så har man väntat.. Men nu har dom kommit på att Receptionerna på våra kontor ska va Outsourchade o d betyder att jag blir kvar på bemanningsföretaget ju.. M den ruttna lönen.. Va farao ska jag göra!? Skulle jag sätta mig i skolbänken igen så vet jag inte va jag ska läsa.. O inte vet jag om vi har råd m d heller, barn o hus som kostar en hel del.. Ne! Jag vill jobba hos Kun!
Hahaha, snyggt Knase!! Klart dom föredrar en snygg häck!! Hahaha, o va rolig vinkling!!
Där var Minna inne igen
*saknar*
Helt klart får du massa vuxenpoäng, men d som ger högst poäng måste ändå va mjölkrapandet på din axel! Wow! Va glad jag blir åt att du tar d på d sättet som du skriver. Att ni får tid o förbereda er o att d känns bra, helt rätt tänkt ju.
Mariakaka, *dreglar o läser beskrivningen..* Ska vi fika m d o fira Öz kanske?
Skrattar åt JJ's fikaställe.. Men god glass har dom!
Men Lilla Ludde!! Sötnosen! Står han o ser slokörad ut o vill inget hellre än o bli av m tratten? Klia han bakom örat o ge han en puss på kinden fr mig! Påskliljor ska jag oxå inhandla idag, lyser så fint. Va e memma f nåt? (iii, nu får jag väl inte jobbet längre..)
Hm JJ o Öz, där pratar ni om nåt klokt! JJ, vart ska jag vända mig f o fixa detta. Vore ju mkt roligare o ha detta kirrat före bäbisens ankomst!
Joffe, du ska se att ni får nåt underbart i ert påskägg! D tror jag faktiskt benhårt!