Inlägg från: Majspuree |Visa alla inlägg
  • Majspuree

Tråd för oss rökare

Vilmutt: psst jag röker oxå så mycket. Men sambon tror att jag bara röker 5 om dagen. har oxå ångest men jag mår så dåligt denna graven så det enda som hjälper är att röka.

• Majspuree

När jag startade denna tråd så trodde jag aldrig att vi var så många. Man tror att alla andra är så "duktiga" och har slutat röka, men tydligen är vi en jädra drös som inte kan sluta. Skönt att kunna skriva någonstans utan att få massa påhopp. Har ni tänkt på att det inte varit någon moraltant här och predikat.

• Majspuree

MissB: såg inte vad som skrevs ,men jag är säker på att et var någon liten moraltant. Bra att du anmälde det.

• Majspuree

Ljuger ni för er bm och säger att ni röker färre än vad ni gör? Det gör jag, fast hon har inte frågat sen jag skrev in mig, men frågar hon idag lär jag säga att jag bara röker 5 om dagen fast än att det är betydligt mer.

• Majspuree

Grattis Mysan!!! Vad kul!
    Oj vad många nya. När jag var inne i morses va det dött i tråden, men NU 49 nya inlägg. Uhu vad ni har legat i under dagen. Självhar jag pysslat i trädgården vilket jag annars HATAR hela underbara dagen. Klippt buskar och rökat. Sen har vi avlivat sonens katt oxå, indre kul. Arvid blev såå ledsen. Tänk vad mycket en 3 årig hjärna förstår. Har lovat han en ny katt dock.

Välkomna alla nya.

• Majspuree

Haha vattenpipa. Vart får man tag i sånna?

• Majspuree

Hur långt gågna är ni som är gravida?
    Själv är man gravid i v 29 redan, kusligt vad tiden går snabbt

• Majspuree

Vilmutt: Hej det var längesen. Ja jag var borta härifrån 1 dag och när jag sen titta in va det närmare 50 nya inlägg.

• Majspuree

Halloj! Med mig är det kanon dag, glad över det vackra vädret och så har jag tvingat min sambo till at äta kinamat ikväll. Haha vad gör man inte för sin gravida sambo.

• Majspuree

ebbaochannasmamma: När fyller man kärring då? För mig är man kärring vid 50 och så gammal lär du ju inte vara!

Blir så trött när det letar sig in någon som trasslig och bara svamlar. Barnamördare, tack för det. Finns väl betydligt värre saker att göra än att röka. Eller? Jag slår iallafallinte mina barn och lämnar dom inte i händerna på pedofiler heller!

Köpte ny barnvagn igår Sååå fin.

• Majspuree

Thinner: Självklart. Här är alla välkomna. Ja förutom sånna som trasslig då. Vad duktigt av dig att ha lyckats sluta.

• Majspuree

Oj över 20 ja då har jag varit kärring i 4 år redan. Uhu vad gammal jag blev helt plötsligt.

• Majspuree

Superasstess: Blev en brio kombi. 3000kr för en helt ny med hjul. Inte så dyrt va?

• Majspuree

Precios Alva: Tråkigt att höra om ditt mf. Du ska se att du snart går där med magen i vädret. Jag fick oxå några mf innan det gick åt rätt håll. Vissa har nog bara den oturen tyärr. Snart ska du se har du en liten bebis i din famn som bara skriker, äter och bajsar

• Majspuree

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

Svar på tråden Tråd för oss rökare