Tråd för oss rökare
håller med, härligt härligt, vart befinner du dig, själv är jag i stockholm =)=)
håller med, härligt härligt, vart befinner du dig, själv är jag i stockholm =)=)
trasslig, du är medveten om att en grupp icke rökare har en egen tråd där inte rökare är välkommna, så de går gått o väl, men självfallet är du inte prortad, det är bara de att du är ensam bland vargar =)=) o de är inte de smartaste alltrenativet, pssss så du vet så lyssnar ingen på dig ändå
jag var nyss ute på en rök, oh guuu så underbar känsla de va när man drog in de där blåsset...mmmmmm marlbro =)=)
så hur är de me r andra RÖKARE här inne då, har ni haft en bra dag =)
jag håller mig till balkongen =)=) men de pyr ju in ändå..hehehe.. o imorn fyller jag kärring, suck, då måste jag röka mycket så jag orkar...hehhe
ne de är ett ordspråk att man fyller kärring när de går över 20, gammalt ordspråk :)
eh de e bara dom som är avundsjuka för att inte dom kan leka av sig, inget att bry sig i :)
tack för grattiset, det blev en skön morgon =)=) många ciggisar..hehehe... och sen har jag en tråd för dom som flaskmatar, där man har likasinnade för dom som är intresserade tänkte speciellt på dig thinner =)=)
men gå ut o ta ett bloss då. :D man ska inte skämmas för man röker, vill man inte så kommer man inte sluta. jag tex säger att jag vill men jag vet innerst inne att jag inte vill :D
nr 3 välkommen =)=)
jaha du har slutat =)=) ja ja men då är de väl bara att hålla igen =)=)
hehe, det är just därför man ska sluta flr sig själv o inte för nån annan annars kommer man bara gå o tråna =)=)
självklart om du frågar mig så passar bloss in =)=) men alla vet också att fest röka om slutat kommer leda till att man börjar på riktigt igen, men vad kan man göra =)=) tihi
hehehe..
jag är inte gravid, jag är förälder, o rökningen har aldrig vart godare
becka, för att du tog ett bloss i nian räknas du inte som en rökare. o till er andra myggorna är visst tidiga i år =)=)
o måste skriva igen MYGGORNA ÄR VISST TIDIGA I ÅR kom igen nu alla min älskade rökande vänner, sluta prata med tråkmånasrna så går dom sin väg, de e väl klart dom fortsätter om dom märker att dom får uppmärksamhet, precis som 3 åringar gör =)
till becka då en sista gång.
1: dina inlägg är så långa, vem tror du orkar läsa dom om du vill göra reklam
2: dom andra här kanske vill sluta, men jag har noll intresse av att sluta, jag är stolt över att jag röker o kan stå för de.
3:jag VET faran med att röka o den risken är jag villig att ta.
4:mina barn mår inte ett dugg dåligt av min rökning för dom får så liten kontakt med den så den skadar inte. skadar ungefär lika mycket som när ni är ute o går o går förbi en rökare med barnvagen. vilket är noll.
3: det har ALDRIG hittats bevis för att passiv rökning är farligt, det är ENDAST teorier, o detta kan ni hitta på internet och även se hur långt fängelse straff den personen som sa de fick.
4: att tvär sluta under en graviditet är FARLIGT för fostret.
5:SKAFFA ER ETT EGET LIV ISTÄLLE FÖR ATT HÄNGA EFTER ANDRAS. KALLAS AVUNDSJUKA ELLER SVARTSJUKA.
jag har aldrig uppmanat till rökning under graviditet, men däremot före o innan, vem bryr sig, jo såna som itne nå eget liv, o gå på en rökare leder oftast till att den röker ännu mer o de vet du mycket väl, vilket betyder att du är ett stor ego eftersom att du skadar deras barn i deras mage ännu mer när du gör dom upprörda så dom röker mer, men visst det är en sak som står mellan dig o skaparen sen när den dagen kommer. men tänk dig för lite va?