• Majspuree

Tråd för oss rökare

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• Svar på tråden Tråd för oss rökare
  • Mysan31

Cinderella: Det är ju jätte duktigt!!! 1 cigg! Duktig du är

• swe1974

Cinderella: Det är jätte duktigt med bara en cigg om dagen. Jag önskar att jag kunde vara så duktig. Jag är glad om jag kan hålla mig under 5 stycken. vissa dagar blir det mer och andra dagar lite mindre.

• malin808

*Cinderella:Grattis till dig! Jättebra att du klarar dig med en cigg/dag!

Sj är jag fortfarande på 7 cigg/dag. Fast nu när det fina o underbara vårvädret kommit o vi skaffat en hund till så kommer det kanske att minska lite till. Kanske rent av klarar av att sluta när man har mer att göra!

Nej ut i det undrebara vårvädret o insupa den goda värmen!!
    Ha det bäst allihopa!

• Essa01

Hej!!!! Jag rökte under hela min graviditet och kramar er alla

• malin808

*Essa01: Trevligt at du hittade hit:D!! Mkt bättre tråd eller?

• Emeliela

Jag försöker sluta... Plussade för3 veckor sen.. Det går inge bra.. Mår jag dåligt så röker jag..

• malin808

*Essa01: Ja det var det jag tyckte oxå!!

*Emeliela: Förstår dig helt o fullt!!

• Emeliela

Röker oftast 1-2 cigg om dan.. MEn idag har det blivit fler.. Min älskade hund fick vi avliva idag.. Känns förbannat jovvigt.

Svar på tråden Tråd för oss rökare