Tråd för oss rökare
Jag hänger gärna på.
Har rökt i 15 år och det är bara omöjligt att sluta!!
Är gravid i vecka 16.
Tyvärr måste jag säga att jag dessutom röker ganska mycket...huuuuu,fy på mig!!
Jag hänger gärna på.
Har rökt i 15 år och det är bara omöjligt att sluta!!
Är gravid i vecka 16.
Tyvärr måste jag säga att jag dessutom röker ganska mycket...huuuuu,fy på mig!!
Hehe..det är väl belöningsreceptorerna som gör sig gällande efter förlossning..när ska man belönas om inte då??!!!
Kims mamma:
Jag har två barn sen tidigare,har rökt med båda..det har inte vart nåt konstigt med dom.Med tjejen rökte jag VÄLDIGT mycket,orkade inte ha dåligt samvete och bara släppte alltihop.
Jag röker ett paket om dagen nu(fyyyyyyy Johanna!!)
Det går inte en dag utan att jag tror att jag har tagit död på den lille..kan verkligen inte släppa det,ändå känns det omöjligt att sluta..man blir så arg på sig själv!!!
Finns det något beroendeframkallande som är bra???
Jag röker prince golden.
hehe..vi är här!!!
Röker fortfarande!!
hehe..skitbra!!!
Myzzan:
Jodå,det går inget vidare med rökningen..har bestämt mig nu för att inte gå och ha ångest,utan bara njuta av graviditeten.
Min lilla har börjat sparka rejält nu,så där är ännu ett orosmoment ur världen..Då vet jag att den lever.
Hmm..får väl hoppas din lilla stannar i magen ett tag till!!
jag röker bland folk.Att många som röker under graviditeten smygröker är ju faktiskt ett problem.Folk får ju ännu mer fördomar och dömer ännu mer när dom då ser en gravid kvinna röka eftersom det är sällsynt att man ser det.Dom tror ju att man är den enda i hela världen som röker och är gravid.
Men stackars den främling som säger ett jävla ord till mig om rökningen..!!
Jag har ett erkännande.
Ni här är så duktiga och har lyckats dra ner till 5-6 cigg om dagen.Det har inte jag.Jag röker mycket!! Kanske ett paket om dagen...hjälp!!
Jag får väl se en förkolnad liten skrutt på ul idag..Har verkligen ångest för detta!!
Urk..jobbigt!!
Majspuree:
Guuud så skönt..låter hemskt men herreguud så skönt att veta att det inte bara är jag!!
Var på ul idag och allt såg iaf väldigt bra ut.Sprallig liten bebis,inte helt förkolnad!!
Bf: Fredag den 13:e juli...brrrrrr
vad skrev nerre?jag hann inte se..nyfiken ,bara.
Cinderella:
Du ska ju vara supernöjd om du röker 1 cigg om dan...tror inte ens det kan vara skadligt!!!
En annan röker i princip ett paket om dan...huuu,fyyyyy på mig!!!