Inlägg från: Bei Bei |Visa alla inlägg
  • Bei Bei

Tråd för oss rökare

Hu? Hur kan ni bara med att vara så elaka!
    Personangrepp, någon?
    Sedan när blev detta en tråd där ni bestämmer vem som får skriva vad? Det har vi faktiskt moderatorer till!

Majspuree skrev 2007-04-03 22:21:25 följande:
    Nu tycker jag att vi skiter i becka. Bara inte läs det hon skriver, kommentera inte hennes inlägg mm. Hon är inte välkommen här och vi har andra saker att prata om än hennes snack.Så, har alla haft en bra dag? Jag har trott att bebis är på väg ut idag. De har tryckt som fan där nere. Är bara i v 30. Men nu har det avtagit så förmodligen bråkas det bara lite. Har varit super trött hela dagen, somnade t.o.m några timmar i eftrmiddags. Men annars har vädret varit kanon idag oxå. Älskar våren. Puss och kram skummbanan
    HotMamaAndersson skrev 2007-04-03 15:31:01 följande:
    Du tror verkligen du är queen över FL världen va?! Du som vet och kan allt bäst och så ju... Kan du inte berätta ngt mera för oss här inne??
    superasstess skrev 2007-04-03 15:01:11 följande:
    Men snälla Beckah82 hitta en annan tråd tack, vi är inte intresserade iaf inte jag och om vill vi ha på hopp så tar vi någon av de andra trådarna
    ♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Vilmutt: Varför så elak i tonen? Vi kan väl diskutera som vuxna mogna människor?

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

"alla andra gör så" Varför vara som "alla andra"? Varför kan vi inte diskutera på en bra nivå?
    Att de flyr är väl för att de inte klarar av sanningen. Sanningen är att rökning dödar/skadar.
    Röker du så skadar du ditt barn, svart på vitt!

vilmutt skrev 2007-04-05 15:38:18 följande:
    beibei:det är inte bara jag som är elak i tonen här...det är inte lika lätt för ALLA...men de som lyckats direkt kan inte förstå det,ni andra vet väl inte vad jag går igenom??hur jag känner??den här tråden har varit bra för mig och många andra,men det har ni sabbat nu,folket har flytt. tänk att man inte kan respektera vad som står i ts...det finns tusen såna här röktrådar att sitta och skälla i,så varför just denna??jävla häxjakt är vad det är!!!
    ♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

MAlin808: Ja, jag tror du begär lite mkt, faktiskt.
    Jag har liksom lite svårt för mig att inte kommentera idiotkommentarer & kommentarer som UPPMUNTRAR till att man skadar sitt barn.
    Det liksom kliar på hela mig & jag kan inte låta bli att skriva. Eftersom detta är ett forum som är öppet för alla som håller sig inom FL´s stagdar så är det fritt fram att skriva.

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Känner mig verkligen inte träffad. Vem skriver du till?

vilmutt skrev 2007-04-05 17:50:46 följande:
    ja,men man behöver inte vara elak!!
    ♥ Ronja ♥
Svar på tråden Tråd för oss rökare