Inlägg från: snappi81 |Visa alla inlägg
  • snappi81

Tråd för oss rökare

men allvarligt talat Beckah82, måste du lägga dig i alla trådar som startas om rökning?? Lustigt att du inte kan hålla dig till den du startat innan om att rökning.. det är inte din uppgift att jaga rätt på alla som röker! så ta det lite lugnt nu!

• snappi81

Beckah82:

men du är ganska duktig på att hoppa på folk som inte ber om det! varför känner du att du måste jaga alla som är rökare för! om jag inte minns fel så har du oxå rökt innan du blev gravid (rätta mig om jag har fel) & visst du kunde sluta, jättebra men alla kan kanske inte det lika lätt & att jaga rätt på dessa & läxa upp dom verkar ju inte va nån ide, för vad jag kan se så blir folk bara arga på dig istället!

• snappi81

men tror du verkligen det hjälper!? jag kan förstå dina argument, det är inte lämpligt att röka som gravid eller som förälder, och visst du kanske inte menar att jaga folk men så verkar det inte när du skriver som du gör.. det blir påhopp istället för en hjälpande hand.. du förstår säkert vad jag menar, du kanske ska tona ner dina inlägg lite..

• snappi81

jag ger upp.. skulle det senaste inlägget va att tona ner lite?? du anser att andra ska lyssna på dig, men du behöver inte lyssna på vad andra tycker om dig!! jaja...

Svar på tråden Tråd för oss rökare