Inlägg från: superasstess |Visa alla inlägg
  • superasstess

Tråd för oss rökare

Här är en till som röker och är gravid... Visst skäms jag lite för att jag misslyckades med att sluta, men jag älskar inte mitt lilla "kryp" mindre för det.

• superasstess

Hej!
    Jag blev inte lurad igår jag heller, skönt att slippa det. Hatar första april.

Cinderella: Jag håller tummarna för dig.
    Det ska bli så skönt att få ha karln hemma en lite längre period, han jobbar och jag arbetslös. suck letar jobb men det kommer inte att finns någon arbetsgivare som vill anställa en kvinna med 13 veckor kvar till bf.

Ha det så skönt i värmen!

• superasstess

Jag har haft en riktigt fin dag=) Kom in från vårsolen nyss, det är så härligt att man kan sitta ute och röka igen. gillar inte riktigt att jag o sambon röker inne, men vi ska begränsa rökningen till under kökfläckten tills bebben kommer.

• superasstess

Majspuree: vad blev det för vagn?

Jag är så trött på allt tjat om att vi som röker är så dåliga mammor osv. Hur kan "moralkärringarna" veta att vi är sämre?

• superasstess

Majspuree: Nej det vart det inte. Finns de som är dyrare, och om jag har fattat saken rätt så är en kombi vagn en sådan som är både ligg och sitt vagn!

• superasstess

Beckah82:Tänk att det alltid ska finnas folk som måste hoppa på andra. Vi är mycket väl medvetna om riskerna, med rökning under graviditet. Förstör inte stämningen som finns här tack. Vill vi diskutera för och nackdelar hittar vi till en av "moraltrådarna".

Hoppas alla har haft en bra dag, bebben har fått för sig att ligga rak under revbenen och det gör hemskt ont..

• superasstess

Men snälla Beckah82 hitta en annan tråd tack, vi är inte intresserade iaf inte jag och om vill vi ha på hopp så tar vi någon av de andra trådarna

• superasstess

nä fy jag hatar myggor:/ Har sett en hel del humlor och citronfjärilar, mysigt=) hur har dagen varit?

Svar på tråden Tråd för oss rökare