Disskutera upprepade missfall
Efter vårt trejde MA tänkte jag...ja ja - ngt positivt blir ju att vi får en utredning sa jag till sambon. Tills vi kom till KK och fick slängt i ansiktet att det blir det minsann inte eftersom det antagligen inte var ngt fel på mig då vi redan hade en frisk son. Hela min värld rasade och jag skulle minsann inte ha fler barn....Vill absolut inte gå igenom det en gång till. Sambon var helt förkrossad som trodde att vi inte skulle få fler barn - för jag hade ju bestämt mig för att lägga ner alltsammans.
Fick prata med en underbar BM som fick mig på andra tankar och tyckte att jag inte skulle bestämma mig ännu utan ge det lite tid. Och vips så ville jag bli mamma igen...och nu sitter jag här i 10 v och totalt vettskrämd då det är två veckor kvar till UL. Sover dåligt, har huvudvärk och gråter ideligen...och bara ber att det inte blir ett MA till.
Var på VUL för tre veckor sedan där läkaren förklarade för mig att jag bara haft en enorm otur som fått tre MA och att det antagligen berodde på att fostren varit så missbildade....
MEN är det bara jag som tycker läkarna bara gör en massa antagande istället för att ta tag i problemen ordentligt????