• Fiaflopp

SKRIK tråd...håll för öronen!

Ville bara ha någon tråd där vi som väntar och kämpar med äggdonation kan få GAPA så förbannade högt vi bara orkar!

Jag brörjar: FAAAAAAAAAAAANNNNNNNN så less jag är på att vänta vänta vänta vänta vänta och då man väntat klart för ena behandlingen så ska man oroa sig,oroa sig och oroa sig....

VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLL!!!

Håll för öronen i denna tråd Flört

• Svar på tråden SKRIK tråd...håll för öronen!
  • Fiaflopp

Håll för dom då vännen nästa gång du kikar in här

VRÅÅÅÅÅÅLAR i dag med!

• Fiaflopp

Linisen: JAAAA det känns fördjävligt,vill skrika rakt ut i luften här ibland (läs ofta) men då blir vi väl vräkta på kuppen...

på dig med vännen!

• Fiaflopp

VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLAR idag igen men idag kanske det blir lite mildare för vet ni vad....

den underbara människan som så gärna ville hjälpa oss fram i kön HON ÄR DODKÄND!!!!!

gråter då jag tänker på det,aldeles fantastiskt och underbart och samtidigt livsfarligt...

KAn någon berättta för mig HUR fan egentligen man gör för att tacka en sådan underbar människa?

Hon åker LÅNGT aldeles ensam ända till HS,jag fattar inte hur vi ska tacka henne...

SKRIIIIIIIIIKKKKKKK

• Fiaflopp

GODKÄND ska det ju stå...Flört

• Fiaflopp

JAG hör dig vännen,jag lovarFlört

Vad är problemet hos er?

Om det är så att dina ägg är dåliga eller få men att gubben har bra simmare så tycker jag definitivt att ni ska köra på ÄD,det är INTE LÄSKIGT!!!!!

Behöver du fråga något så finns jag...

• Fiaflopp

vrååååååååååååååååååååålllllllllllllllllllllll

• Fiaflopp

JA det är väntan på donator,för mig i alla fall...
    Men nu har jag fått en men det är MÅNGA MÅNGA par som väntar i köerna som är otroligt långa.
    Jag tror inte att man får lämna ägg om man ätiti pergo men det kan ju vara så att du har bra äggkvalitet ändå,så ring HS och fråga dem...

• Fiaflopp

jaaaa och jag får hit mina galna syskonbarn hela helgen så det blir nog livat ;.D

• Fiaflopp

TAAAAAAAAACCCCCCKKKKKKK CCCCIIIIIAAAAA det behövdes vill jag lova
    Kyss

• Fiaflopp

Ja vänta är ett helvete,hur fan på ren svenska ska man bete sig då en kurator som man tvingas träffa vägrar att ringa upp och ge oss en tid???
    GGGGGAAAAAAAAHHHHHHH IDIOT!!

Det var just en snygg start på en kontakt som KUNDE blivit bra...

• Fiaflopp

Linisen: skriker av helvete för din skull med!!!!!!

• Fiaflopp

Ciia: det kan du gott haaaaaaaaaaa Flört
    Skojjar bara,hoppas du förstår det!!
    Den försvinner nog aldeles snart bara för att bytas ut med en annan trots Fundersam

på er alla

• Fiaflopp

JAg var eeeeeelak mot min man igår pga allt förbannade väntande och kämpande,FAN vilken ångest jag har idag!!!!!

VARFÖR????

• Fiaflopp

Ja jag vet men jag får sån enorm ångest efter...URS!! VILL INTE VARA ELAK!!!
    Men nu sp är det bra igen,mys i soffan hela dagen med en massa filmer

• Fiaflopp

hela allt i hopa känns skit just nu....BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Svar på tråden SKRIK tråd...håll för öronen!