Någon som vet om man kan kolla om ens telefon är avlyssnad ???
Vem skulle kunna lyssna av er telefon förrutom polisen och dom lär väl inget säga då försvinner ju poängen med avlyssningen????
Vem skulle kunna lyssna av er telefon förrutom polisen och dom lär väl inget säga då försvinner ju poängen med avlyssningen????
Anonym skrev; "Koppla ur den blå sladden i jacket och ring fröken ur, dyket inte fröken ur upp så är du avlyssnad.
Detta påstående har jag fått från en bekant."
Men det kan väl omöjligen stämma??? Nog har polisen mer sofistikerade avlyssningsmetoder än så??? Det måste ju vara en skröna eller något som fungerade på 50-talet??? Skulle det vara så lätt att ta reda på det så skulle väl alla kriminella göra det och veta om dom var avlyssnade????
TS: Du kanske inte vill berätta och det är ok... men jag är ändå nyfiken så jag måste fråga; Varför tror du att din telefon är avlyssnad?
TS; Då är jag med... Det låter ju sjukt om man ska kunna ta reda på om ens telefon är avlyssnad.... då försvinner ju poängen med avlyssningen... Men jag väntar med spänning på om du får något svar där någon vet säkert!!!
*55#
Det fungerar inte från det fasta nätet i alla fall... var bara tvungen att testa....