Inlägg från: Mia85 |Visa alla inlägg
  • Mia85

Är det verkligen så ovanligt att GBS orsakar missfall/för tidig födsel?

Jag födde min Lukas i vecka 22+6 pga GBS sa läkarna
    och det var det men dom vet inget om det konstigt....

Dom sa om du blir gravid igen så kollar vi upp dig jätte noga...
    Att något sånthär måste hända innan man får hjälp????

Jag känner fler som har GBS men deras barn har klarat sig ena kompisens barn mådde inter bra vid förlossningen....

Ha det så bra alla änglaföräldar

Kram mia med ängeln Lukas
  • Mia85

hej jag förlorade min lille Lukas pga GBS och nu är jag gravid igen i vecka 7 och har GBS igen skulle vilja prata med er som sitter eller har suttit i samma sitts hur allt har gått och hur ni blir kollade osv ha det så bra alla

• Mia85

Jag är i vecka 7 nu och har GBS igen Min son dog i vecka 23 av GBS.
    Läkarna sa att jag skulle bli kollad jätte noga nästa gån jag blev gravid men det känns inte allls så.
    När jag var på info hos barnmorskan så tog ja med urinprov så att dom skulle kolla det och det var tur för att jag hade GBS men dom sa att jag inte skulle ha med nåt.

Och nu säger dom att dom bara kollar i vecka 24 26 36 38 och vis förlossningen jag blir så förbannad fattar dom inte...

Jag bad min kille gå och testa sig så att det inte är han som smittar mig han var hos läkaren idag.
    han var nog bara där en kvart så ringde  han till mig och sa att han inte hade GBS då sa ja hur kan dom ta reda på det så snabbt det tar väl flera dagar ju det tog det för mig och jag kollade en vecka innan.

Det testet kan väl inte vara så jätte säkert eller undra om dom kollat det över huvud taget???

Hur offta blev ni kollade på ,er graiditet efter ni haft en annan med GBS????

ha det så bra alla 

Svar på tråden Är det verkligen så ovanligt att GBS orsakar missfall/för tidig födsel?