Statusrapport:
Nu har jag blivit 50% sjukskriven (v31), för att, jag har för mycket sammandragningar. Det var väl bara en tidsfråga, men var inte så pigg på det för jag tycker verkligen inte ajg stressar på jobbet nu, tar det såå lugnt, så hur skulle det kunna bli bättre av att sluta jobba?! Men jooo sa doktorn. och efter att ha sd var 10onde minut i några timmar så var jag tillräckligt skärrad för att gå med på det.
Och nu efter en vecka så tror jag nog det ligger något i det hela ändå! Men det handlar inte så mycket om stress, utan generell entusiasm ger mig sammandragningar. Kort sagt, jag ska inte ha kul! Det är inte bra om tiden flyger på jobbet, när det är kul och man gör nytta. Så nu jobbar jag 4 timmar om dagen. De första två timmarna går bra för då har jag inte fått upp farten, sen får jag upp farten, sd börjar och då är det dags att gå hem, för att komma tillbaka nästa morgon och ha tappat farten.... Känns så där, effektivitetsmässigt, men hellre att jobba lite iallafall, än inte alls.
Så jag går hem, äter middag, vilar/sover någon timme. Och försöker hinna med en lååångsam promenad för att få lite motion iallafall. Hur fördriver ni tiden? Jobbar ni?