• MariME

Tvillinggravida med bf i oktober?

Hej! Om du vet hur jag kan komma med på listan så är jag tacksam för lite hjälp.

Bf 18 okt. MariME. Kungälv/Gbg. Pojkar enäggs.

Tack!

• MariME

Jag hade gärna gått i en föräldragrupp för tvillingar, även om det skulle innebära att åka in till Göteborg. Konstigt att det inte finns i Stockholm. Åtminstone en grupp på våren och en på hösten. Eftersom jag redan har barn så har jag inte gått i någon grupp alls denna gången.

Dagarna tycker jag flyger iväg. Dottern är på dagis mellan 9 och 3 och däremellan försöker jag fixa praktiska sakerna till bebbarna och vila. För det blir inte så mycket av den varan när 3-årig dotter kommer hem.

Nessi1: Hu! Jag vet inte hur det är på Östra sjukhuset, men skulle uppskatta om man kunde välja om pappan får stanna eller ej.

• MariME

Hej alla på oktobertråden.

Var på UL i torsdags förra veckan och killarna verkar pigga. En är - 7% och en är -17%. Hade iaf gått upp 600 resp 500 gram på dryga 3 veckor. Så det är inte bara jag som växer.

Äntligen september. Jag känner nedräkningen i hela kroppen. Nu blir det många av oss som blir tvillingmammor !!

• MariME

hej! Jag hade inte heller någon kudde med första barnet, men nu har jag fått svärmor att sy en. Den är mycket välstoppad och jag undrar om bebisarna kommer att ramla av. Resonerar som så att jag alltid kan plocka ur lite fyllning (kulor) om den är för hårt packad. Hon har sytt ungefär som tvillingklubbens med extra fickor för nappar mm.

Svar på tråden Tvillinggravida med bf i oktober?