Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)

Båtsman? det ser du ju på honom hur intelligensbefriad han är. Han följer ju bara med tjorven överallt hon går utan ngn som helst egen vilja.

Däremot tror jag att han försöker våldföra sig med pelles hund när den växt till sig lite

• Nifelheim

tjorven o han hade väl en säl ihop ett tag också (mysak tror ja han hette) och sen fick skrållan en lillebror och typ däromkring fick pelle en liten hund

• Nifelheim

Japp skrållan är malins...tror hon fick henne med den där bjööörn eller vad tusan han nu hette, sen fick de en lillebror till skrållan också men jag minns inte om han fick ngt namn

• Nifelheim

cat collector: jösses du hade verkligen koll Ja moses var det ja och inte mysak *blanda ihop* men då kom jag ihåg rätt om pelles hund iaf. tur att minnet inte sviker helt och hållet då.

• Nifelheim

FAst den svenska tecknade är ju bra mkt mer uthärdlig än vad orginalfilmen är. Jag får rysningar av den bortskämda, fula elaka karln som bara lurar lillebror hela tiden i den riktiga filmen. I den tecknade versionen så ser han ju inte lika mkt ut som en gubbe iaf utan mer som ett tjockt och tunnhårigt barn

• Nifelheim

Ah men..HUUUUR kan han vara så ful? och så stor? och så gubbig? och vems röst är det då?

• Nifelheim

astri: vadå finns det naturliga orsaker? *S*

haha men allvarligt jag har såå svårt o få in att han är ETT BARN. den gubbjäveln som jag alltid hatat så innerligt

Svar på tråden Har du spekulerat i Astrid Lindgrens filmer?(I så fall vad)