Mammaledig i Bromma/sthlm
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
godmorgon på er, jag kom på att jag kan inte alls ses på fredag, har massor att göra den dagen, bla ska vi iväg o byta chassi på den nya vagnen för den drar åt vänster och bromsen funkar inte som den ska. men torsdag? kan ni då?
ja kan inte tors...men ni kan träffas,de gör inget..för min mamma å syster kommer å hälsar på från norrland,borde passa på att träffa dom....
God morgon! Usch Frida de lät inge kul de där.. men det lär väl ge med sig rätt snabbt med medicin får vi hoppas!
Jag och Julia gjorde ingenting vettigt alls igår, kollade på film och lekte lite.. Julia tog mina näsdukar och fick ut alla ark så fint ut förpackningen och slängde runt dem på golvet :p
Skickade min vagn med mamma för att laga bromsen..
Vad har ni köpt för vagnar?
Ja men jag kan vilken dag som helst..
Jag bor i Bromma men har inget barn Hoppas att jag får vara med här ändå? Jag pluggar en del på distanns så jag har mkt fritid.
Hör av er
Jag kan inte heller Torsdag tyvär.. Jag har köpt en Babytravel Smart
Hej! Ny i tråden. Jag vill gärna bubbla med andra Brommamammor. Jag har ingen i min absoluta närhet som är mammaledig.
Linniz - okej, vet inte riktigt vilken det e.. vi köpte en emmaljunga scooter iallafall, supernöjda, förutom att chassit krånglar då..
men det e ju rätt bra om ni inte kan på torsdag för jag borde nog vara hemma ett tag så jag blir helt frisk.. vi får ta nästa vecka istället, måndag "som vanligt"?
ni nya är självklart välkomna hit till tråden
Frida: Jaha va jobbigt att ni måste hålla på och byta chassit!!
Ska vi satsa på Måndag igen då så kanske alla har blivit friska??
(eller så hinner jag bli sjuk )
Babytravel Smart : c-tryck2.network.westbo.se/proxy/&pass=babyproffsenweb05&
Hoppas att jag gillar vagnen annars får man väl leta efter nån annan igen!
Vilka kan Måndag 4/9??
äsch det fungerade inte med länken..