Vad säger du? Negerboll,chokladboll etc?
Det här ska faktistk bli riktgit intressant,med tanke på hur många som skrev i förra tråden att dom INTE säger negerboll.Upp till bevis

Panzarlotta: "Tycker allt är så jävla överdrivet... Och varför får man inte kalla en neger neger? "
Gör du? För att använda ordet mörkhyad/svart tycker jag du hävdar ganska mycket att man skall få säga neger
Ladyhell: Vad har negerboll med att inte få vara stolt över var man kommer ifrån?
Kokosbollar...
LadyHell:
Läs på om ordets historia så förstår du kanske varför det är fel. Eller skulle du använda andra ord också? Typ "mongoloidskor", "judesvinstvål" osv?
Zaria
Jag menade att jag kanske kallade svart kaffe negerkaffe osv. I övrigt håller jag med Lady hell...
Zaria: inget utan det var ett allmänt inlägg eftersom det diskuterades flagghissning, nationalsång och den blomstertid nu kommer.
skulle vi flytta till USA skulle de aldrig sluta säga att svenskar är dumma eller swedish massage å fnissa.
ska nog dra mej ur den här diskussionen nu
Panzarlotta: Man får säga som man vill,men då får man ju skylla sig själv om folk tar illa upp och kallar en rasist.
Ladyhell: Vem säger att svenskar är dumma?
Zaria
Jag står för mina åsikter och personligen skiter jag i vad folk kallar mig..
Vissa gör och säger vad som hellst bara för att få säga ordet negerboll..
skit i att folk blir kränkta bara ni får rätt...