• Anonym (Mam)

    Från vilken sexshop på nätet har diskret leverans?

    Har tänkt köpa ett par sexleksaker men vill inte att det ska stå på kartongen vart det är ifrån om bären skulle tömma brevlådan, haha . Har något tips på detta?

  • Svar på tråden Från vilken sexshop på nätet har diskret leverans?
  • Anonym (Swing for fun)

    Alla som säljer sexleksaker på nätet skickar diskreta packet utan synlig avsändare så köp av en handlare som har det ni söker och har bra pris och snabb leverans.

  • Anonym (sexpaket)

    CDON eller Ginza. Ingen kan gissa vad det är i.
    Är det en anonym kartong med anonym avsändare så gissar man att det är en snuskig grej i paketet. Då är du en pervers typ haha :P

  • Anonym (Aldrig cdon)

    Nej inte cdon!

    Jag skickade efter en vibrator därifrån en gång för att jag tänkte just att ingen skulle kunna gissa innehållet i ett paket från cdon. Men, får ett sms att jag har paket att hämta ut i byns lilla mataffär, går dit, han hittar paketet och tar ett riktigt grepp runt vibratorn, de skickade den i ett kuvert. Tog det och sprang ut.

  • Anonym (sexpaket)
    Anonym (Aldrig cdon) skrev 2019-07-30 20:15:58 följande:

    Nej inte cdon!

    Jag skickade efter en vibrator därifrån en gång för att jag tänkte just att ingen skulle kunna gissa innehållet i ett paket från cdon. Men, får ett sms att jag har paket att hämta ut i byns lilla mataffär, går dit, han hittar paketet och tar ett riktigt grepp runt vibratorn, de skickade den i ett kuvert. Tog det och sprang ut.


    Haha :P "det var allt en pervers tös" tänkte han nog.
    De i butik bryr sig inte, värre om kunder runt om anar vad det kan vara. Och det kunde nog ingen göra, din lilla snuskis där :P
  • Anonym (sexpaket)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-07-31 04:41:44 följande:

    Har köpt flera gånger från sinful.se det kommer i en omärkt brun kartong.


    Och alla fattar att det ligger nåt snuskigt i kartongen. Och att du är pervers.
  • Anonym (Aldrig cdon)
    Anonym (sexpaket) skrev 2019-07-30 20:25:11 följande:

    Haha :P "det var allt en pervers tös" tänkte han nog.

    De i butik bryr sig inte, värre om kunder runt om anar vad det kan vara. Och det kunde nog ingen göra, din lilla snuskis där :P


    Spelar ingen roll vad han tänkte, han borde inte kunnat tänka nånting för cdon borde ha skickat den i en kartong.
  • Macke91
    Anonym (Aldrig cdon) skrev 2019-07-31 11:49:42 följande:

    Spelar ingen roll vad han tänkte, han borde inte kunnat tänka nånting för cdon borde ha skickat den i en kartong.


    Antagligen fattade inte personalen vad det var, om det bara är en rund cylinder så är det svårt att veta exakt, men finns ju en chans att personalen själv har beställt från det företaget tex sinful och känner igen företagsnamnet.

    Men då detta verkar vara lite känsligt, tog du nån gång upp det med CDON? Om ingen påpekar problemet så komme/kan de inte att göra en förändring.
  • Anonym (sexpaket)
    Anonym (Aldrig cdon) skrev 2019-07-31 11:49:42 följande:
    Spelar ingen roll vad han tänkte, han borde inte kunnat tänka nånting för cdon borde ha skickat den i en kartong.
    Kasst att de inte kunde leverera den hem till dig, låg ju i kuvert.
  • Anonym (....)
    Macke91 skrev 2019-07-31 13:04:49 följande:

    Antagligen fattade inte personalen vad det var, om det bara är en rund cylinder så är det svårt att veta exakt, men finns ju en chans att personalen själv har beställt från det företaget tex sinful och känner igen företagsnamnet.

    Men då detta verkar vara lite känsligt, tog du nån gång upp det med CDON? Om ingen påpekar problemet så komme/kan de inte att göra en förändring.


    Jag har köpt sexleksakser från många olika företag genom åren, och ingen av dessa företag skriver rätt avsändare på paketen. För mig har det alltid varit skickat i bruna kartonger, med företagsnamn som är helt neutrala, typ "nibila trading".

    Otroligt olyckligt av cdon att skicka i kuvert, väldigt oproffsigt. Håller med om att man borde skicka mail till cdon o klaga på det.
  • Anonym (mie)

    Jag har en gång hämtat ut på ica och kartongen var helt krossad/hoptryckt
    så personalen hade fått ta en ica kasse och lägga allt i. Inte kul. ica damen -
    Hon bar barn på vår förskola.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (sexpaket) skrev 2019-07-31 07:02:02 följande:

    Och alla fattar att det ligger nåt snuskigt i kartongen. Och att du är pervers.


    Då får dom tro det. ;)
  • Anonym (sexpaket)
    Anonym (mie) skrev 2019-07-31 14:10:37 följande:

    Jag har en gång hämtat ut på ica och kartongen var helt krossad/hoptryckt
    så personalen hade fått ta en ica kasse och lägga allt i. Inte kul. ica damen -
    Hon bar barn på vår förskola.


    Typiskt ICA, moraltanter. Coop däremot Flört
  • Anonym (sexpaket)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-01 05:44:05 följande:
    Då får dom tro det. ;)
    Det gör dom. Och ryktena går sen. "Där är den sexgalna..."
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (sexpaket) skrev 2019-08-01 07:59:33 följande:

    Det gör dom. Och ryktena går sen. "Där är den sexgalna..."


    Kanske ska fråga om hon som lämnar ut paketen vill vara med......
  • Anonym (sexpaket)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-01 09:03:57 följande:
    Kanske ska fråga om hon som lämnar ut paketen vill vara med......
    ICA är ingen idé, är det Coop så får du napp.
  • Anonym (Wtf)

    Vem fan bryr sig. De allra flesta har väl en vibrator eller två i sänglådan...? Finns ju kådisar och gravtest som hänger precis vid kassorna i affären, antar att folk handlar eftersom jag sett hyllorna fyllas på regelbundet. Är det också piiinsamt?

  • Anonym (Sexpert)

    Det beror på vad för leksaker du tänkt dig?

Svar på tråden Från vilken sexshop på nätet har diskret leverans?