• Äldre 29 Feb 17:06
    487 visningar
    0 svar
    0
    487

    Sex ger livslust

    Att söka en sexpartner eller som det populärt kallas KK är kontroversiellt. Det  är uppenbart att sex till stor del är förbehållet unga personer. Tanken på att 50+ -are skulle kunna "prestera " fortfarande betraktas som de flesta som något slags snusk. jag söker en kvinna som jag kan ha en bra skön sexuell relation med av hjärtats lust, på sajter finns det många kvinnor  i rätt åalder men ja man får faktiskt aldrig några svar och man betraktas misstänksamt som  en nyttjare.
     
    det måste väl i rimlighetens namn finnas i detta avlånga land en kvinna som faktiskt kan och vill hitta någon för att fylla sitt liv med intim samvaro och ett aktivt sexliv.

    För mig är sex glädje njutning respekt nyfikenhet lek och spänning men även avkoppling, Finns ni ,som har viljan och lusten att helt enkelt vara naket nära någon och njuta av livet och kropppen, kanske på detta forumet.
    Vill samtidigt inte framstå som att jag gör forumet till en kontaktsajt i traditionell mening, ogllar annonyma svar, och tissel tassel. är seriös i mina intentioner. helt enkelt därför att sex är en seriös grej, och man måste låta hjärtat vara med. Kram till alla seriösa glada lustfyllda.

Svar på tråden Sex ger livslust