• Emiiee89

    Göra slut?

    Hur vet man när det är dags att göra slut? 


    Kan inte tänka mig ett liv utan min man men samtidigt tänker jag på en annan man jag började prata med här för några veckor sedan? 

    Har aldrig haft sex bakom min mans rygg och kommer inte heller, vet hur mycket det hade sårat honom, men kan inte sluta tänka på ?J?? 
    Jag är gift & har barn så att bara packa sina väskor och gå funkar inte.. 

  • Svar på tråden Göra slut?
  • Anonym (Mamman)

    Tror att alla mår bra av lite uppmärksamhet. Bara det inte går längre än så!

  • Emiiee89
    Anonym (Mamman) skrev 2024-05-15 13:27:17 följande:

    Tror att alla mår bra av lite uppmärksamhet. Bara det inte går längre än så!


    Men eller hur! Äntligen någon som förstår mig haha. 
  • MsM84
    Anonym (Mamman) skrev 2024-05-15 13:27:17 följande:

    Tror att alla mår bra av lite uppmärksamhet. Bara det inte går längre än så!


    Funderar man på att lämna sin man har det känslomässigt gått för långt.
  • Emiiee89
    MsM84 skrev 2024-05-15 19:28:00 följande:
    Funderar man på att lämna sin man har det känslomässigt gått för långt.
    Fast varför skulle det gå för långt? Känslorna går upp och ner, men det betyder inte att man måste lämna för det? 
  • Anonym (77)
    Emiiee89 skrev 2024-05-15 19:34:36 följande:
    Fast varför skulle det gå för långt? Känslorna går upp och ner, men det betyder inte att man måste lämna för det? 
    Håller med, låter ju som att du är över honom i huvudet. 
  • Emiiee89
    Anonym (77) skrev 2024-05-15 20:01:32 följande:
    Håller med, låter ju som att du är över honom i huvudet. 
    Fast om alla skulle lämna varje gång en relation har en liten svacka så skulle alla vara singlar. Livet är inte alltid en dans på röda rosor. 
  • Anonym (77)
    Emiiee89 skrev 2024-05-15 20:06:44 följande:
    Fast om alla skulle lämna varje gång en relation har en liten svacka så skulle alla vara singlar. Livet är inte alltid en dans på röda rosor. 
    Det är en sak med en svacka, det har vi alla i våra relationer. Men just tankarna på att lämna? Då har man ju mentalt gjort det, men inte i praktiken. Vem är det du försöker lura här? 
  • nordas

    Man behöver ombyte, andas in fräsch luft, få nya intryck. Men jag vet inte. Förhållanden är oerhört tufft många gånger.

  • Emiiee89
    Anonym (77) skrev 2024-05-15 20:32:52 följande:
    Det är en sak med en svacka, det har vi alla i våra relationer. Men just tankarna på att lämna? Då har man ju mentalt gjort det, men inte i praktiken. Vem är det du försöker lura här? 
    Nej jag har inte lämnat mentalt, men jag behöver mer i sexväg en min man kan ge mig, om det så är sexchattande eller något annat spelar ingen roll, jag är en kåt tjej, sorry not sorry! 
  • Emiiee89
    nordas skrev 2024-05-15 20:36:32 följande:

    Man behöver ombyte, andas in fräsch luft, få nya intryck. Men jag vet inte. Förhållanden är oerhört tufft många gånger.


    Men precis! helt rätt! 
  • MsM84

    Min ståndpunkt är att om man är olycklig i sin relation tar man itu med det (jobbar på den eller avslutar). Ingen extern person ska komma mellan och påverka någon annans relation. Skulle du lämna din man för gräset verkar grönare blir det väldigt jobbigt om du en dag vaknar upp och inser att gräset inte var grönare och att du saknar det du hade. 

  • Anonym (Janna)
    Emiiee89 skrev 2024-05-15 20:38:22 följande:
    Men precis! helt rätt! 
    .. men inte alltid att killen ifråga kan ge dig det du vill ha. Så gör inget överilat.

    Jag blev under ett år intensivt uppvaktad av en kollega. Funderade på att lämna. Då blev han ihop med en silikon brud.. tack och liv att jag inte agerade på känslan
  • Anonym (Mia)
    Emiiee89 skrev 2024-05-08 19:39:28 följande:
    Vi anser inte att sexchatta är otrohet så nej jag har inte varit otrogen. 
    Så din man vet om att du sexchattar med en annan man?
  • Anonym (Mia)
    Emiiee89 skrev 2024-05-15 19:34:36 följande:
    Fast varför skulle det gå för långt? Känslorna går upp och ner, men det betyder inte att man måste lämna för det? 
    Ändå är det ju det din tråd handlar om. 
  • Anonym (Mamman)
    Emiiee89 skrev 2024-05-15 20:37:59 följande:
    Nej jag har inte lämnat mentalt, men jag behöver mer i sexväg en min man kan ge mig, om det så är sexchattande eller något annat spelar ingen roll, jag är en kåt tjej, sorry not sorry! 
    Då tänker jag att det kanske är ett bättre alternativ att chatta lite än att lämna?
Svar på tråden Göra slut?