• Anonym (K)

    Visa man intresse utan att vara för på..

    Hur visar man intresse utan att verka desperat??

    (Jag är en tjej)

  • Svar på tråden Visa man intresse utan att vara för på..
  • Anonym (K)

    Jag vill starta ett samtal med honom men vet inte hur jag ska börja. Vi är unga 25 år han kanske ska tycka att jag är tråkig om jag pratar om vädret eller fika..jag vet inte vad jag ska prata om :(
    Därför tänkte om jag kan be om hans snap direkt.

  • Anonym (Synd)
    Anonym (K) skrev 2024-05-07 21:16:33 följande:

    Jag vill starta ett samtal med honom men vet inte hur jag ska börja. Vi är unga 25 år han kanske ska tycka att jag är tråkig om jag pratar om vädret eller fika..jag vet inte vad jag ska prata om :(
    Därför tänkte om jag kan be om hans snap direkt.


    Vad skulle du prata om på snap då?
  • Anonym (K)
    Anonym (Synd) skrev 2024-05-07 21:21:23 följande:
    Vad skulle du prata om på snap då?
    Det är lättare för mig att skriva på snap än att stå och småprata..det kommer asså naturligt på snap hej va gör du ...så kanske kan vi gå på djet efter det
  • Anonym (Våga vara desperat)

    Våga vara desperat. Det är mitt bästa tips.

  • Anonym (K)
    Anonym (Våga vara desperat) skrev 2024-05-07 22:58:43 följande:

    Våga vara desperat. Det är mitt bästa tips.


    Hhh hur tänker du? 
    Om jag låter desperat det finns stor sannolikhet att han dissa mig
  • Anonym (Våga vara desperat)
    Anonym (K) skrev 2024-05-07 23:33:47 följande:
    Hhh hur tänker du? 
    Om jag låter desperat det finns stor sannolikhet att han dissa mig
    Jag tänker att när man vågar vara desperat och visa/berätta hur man känner och vad man vill rakt ut 
    "Jag gillar dig. " Jag vill vara med dig." "Kag vill bli din flickvän" ihop med att försöka kyssa honom osv. Så kan det gå bra,och går det inte bra så har man besparat sig månader av att gå och tråna som en feg kärring och kan då gå vidare.

    I din ålder slösade jag 2 år på att bara gå och tråna, "skicka signaler", småflirta och vänta på att han skulle göra något vilket han inte gjorde ändå. (En kollega). Sedan blev avfärdad... hade kunnat lösa det och misslyckats snabbare, mycket snabbare. 

    Runt 30 var jag feg igen och det straffade sig. En kille jag tycker mycket om hade precis separerat och blivit lämnad av sin fru. Men istället för att göra något väntade jag på att det skulle vara "mer lämpligt"...och sedan var det för sent. Jag tänker att hade jag agerat direkt så hade det vart han och jag idag.

    Så gör inte de misstagen utan våga vara desperat, klängig, skamlös osv. Våga agera.
  • Anonym (Ess)
    Anonym (Våga vara desperat) skrev 2024-05-08 10:16:06 följande:
    Jag tänker att när man vågar vara desperat och visa/berätta hur man känner och vad man vill rakt ut 
    "Jag gillar dig. " Jag vill vara med dig." "Kag vill bli din flickvän" ihop med att försöka kyssa honom osv. Så kan det gå bra,och går det inte bra så har man besparat sig månader av att gå och tråna som en feg kärring och kan då gå vidare.

    I din ålder slösade jag 2 år på att bara gå och tråna, "skicka signaler", småflirta och vänta på att han skulle göra något vilket han inte gjorde ändå. (En kollega). Sedan blev avfärdad... hade kunnat lösa det och misslyckats snabbare, mycket snabbare. 

    Runt 30 var jag feg igen och det straffade sig. En kille jag tycker mycket om hade precis separerat och blivit lämnad av sin fru. Men istället för att göra något väntade jag på att det skulle vara "mer lämpligt"...och sedan var det för sent. Jag tänker att hade jag agerat direkt så hade det vart han och jag idag.

    Så gör inte de misstagen utan våga vara desperat, klängig, skamlös osv. Våga agera.
    Ja, tycker att kvinnor kan göra i stort sett vad som helst, bara hon gör nåt, visar nåt. Gillar man henne, så vill man träffa henne.
    Hon får gärna vara lite småfräck. Gå över gränsen.
  • Anonym (Stjärna)

    Ring på och fråga om han har mjölk eller liknande du kan låna då du glömde det i affären.
    Be att få swisha honom för kostnaden så har du hans nummer. :)

  • Anonym (KA)

    Såhär har kvinnor förfört mig:
    Sätt dig nära honom, kom med lite försiktig beröring och var som ni kvinnor brukar vara när ni är lite småkåta (fnittriga, retliga, tar er i håret osv). Det har alltid fungerat på mig så testa det!

  • Anonym (Synd)
    Anonym (K) skrev 2024-05-07 22:43:00 följande:
    Det är lättare för mig att skriva på snap än att stå och småprata..det kommer asså naturligt på snap hej va gör du ...så kanske kan vi gå på djet efter det
    Då är det nog dags att öva. Skulle tycka att det vore skitskumt om någon frågade om snap utan att vi ens pratat.
  • Anonym (C)
    Anonym (KA) skrev 2024-05-08 13:06:02 följande:

    Såhär har kvinnor förfört mig:
    Sätt dig nära honom, kom med lite försiktig beröring och var som ni kvinnor brukar vara när ni är lite småkåta (fnittriga, retliga, tar er i håret osv). Det har alltid fungerat på mig så testa det!


    Hur sätter man sig nära någon som man möter när den är på väg upp eller ner i trapphuset? Ska TS sätta sig i trappan och blockera vägen och sedan börja smeka killens vader?
  • Anonym (KA)
    Anonym (C) skrev 2024-05-08 15:57:21 följande:
    Hur sätter man sig nära någon som man möter när den är på väg upp eller ner i trapphuset? Ska TS sätta sig i trappan och blockera vägen och sedan börja smeka killens vader?
    Om det bara är i trapphuset de träffas kan hon ju till att börja med ställa sig och prata med honom. Och vad ska de prata om? Ja, hitta något gemensamt sen pratar ni.

    Jag minns när jag blev intresserad av en japansk dam. Det första jag började prata med henne om var hennes hemland: Japan! Och det gick hem
  • Anonym (K)
    Anonym (C) skrev 2024-05-08 15:57:21 följande:
    Hur sätter man sig nära någon som man möter när den är på väg upp eller ner i trapphuset? Ska TS sätta sig i trappan och blockera vägen och sedan börja smeka killens vader?
    😅
  • ht1

    På film händer det grejer i tvättstugan.

    Så se till att boka tvättid för / efter killen så är det klart sedan.

Svar på tråden Visa man intresse utan att vara för på..