• Anonym (Hetkille)

    Vad gör du just nu?

    Vad gör du just nu? Dela gärna med dig och om du har några tankar eller så. .

  • Svar på tråden Vad gör du just nu?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Hm) skrev 2024-05-17 19:27:17 följande:
    Brrr, så kallt
    Kallt och uppfriskande🥶 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-05-19 11:32:24 följande:
    Du hittar säkert mutarna när du har fått hem dom nya mutarna.
    Jag och min syrra skulle bada  men hon sa bara massor av fula ord när hon hade doppat benen medans   jag bara knallade ut i vattnet 😄
    Mobilen ändrade ordet muttrar  till mutarna 🙃
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-05-19 00:41:01 följande:
    Deegan, Deegan, han med muttrarna som försvann 🙃😉
    Hahaha jäkla så kränkt ja känner mej nu 😅Skrattande
    Kan nästan lova att när jag får hem dom nya hjulmuttrarna så kommer jag hitta de gamla muttrarna Skäms
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Eurydike
    Anonym (Lisa) skrev 2024-05-19 11:35:21 följande:
    Kul att vara först nån gång😊
    Hoppas att det är lite varmare i din sjö än det är i östersjön 
    Det var faktiskt riktigt varmt! 😊 Fast jag skrek ändå till lite när jag hoppade i och korna stirrade på mig som om de såg ett spöke när jag fladdrade i, vit som ett lakan 👻 
  • Anonym (E)

    Kokar nästan i min överhettade lägenhet  

  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-05-19 18:55:18 följande:
    Hahaha jäkla så kränkt ja känner mej nu 😅Skrattande
    Kan nästan lova att när jag får hem dom nya hjulmuttrarna så kommer jag hitta de gamla muttrarna Skäms
    Förstår det! Jag var bara tvungen att reta dig lite 😉 Ja, förr eller senare dyker hjulmuttrarna upp och då behöver du inte muttra över försvunna muttrar 😃
  • Eurydike
    Anonym (Bert Sundström) skrev 2024-05-19 11:33:14 följande:

    Hånglar med Bella!


    Hånglar med Bert Sundström!
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-05-19 20:01:17 följande:
    Förstår det! Jag var bara tvungen att reta dig lite 😉 Ja, förr eller senare dyker hjulmuttrarna upp och då behöver du inte muttra över försvunna muttrar 😃
    De är klart att man måste småjäklas lite Skrattande man är ju helt klart lite "mutter" nu Skrattande
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Eurydike
    Auditanne skrev 2024-05-19 01:46:12 följande:
    Ja, fast jag brukar vara uppe om nätterna eftersom det är lugnt i huset då och ingen som väsnas. Att uppleva tystnad varje dygn är livsviktigt för min hälsa.

    Men går man till sängs vid tidig morgon så är det ändå bra att ta en lugnande. Slipper man både mardrömmar och morgonångest. Lunixen är verkligen bra, förutsatt att man inte druckit koffeinhaltig dryck en kortare stund innan.

    Med risk för att låta tjatig här så vill jag ännu en gång rekommendera dessa receptfria och icke beroendeframkallande lugnande tabletter för alla med återkommande oro i kropp och knopp. Iallafall vid sovtid Glad
    Det låter lugnt och skönt! Tänkte faktiskt på det i natt, efter att du skrev det. Jag uppskattar också att vara uppe på natten, men när den tiden sträcker sig ända fram till morgonen då har det gått för långt. Skrev upp namnet på på de där lugnande tabletterna nu och det låter bra att de är receptfria och inte beroendeframkallande. Jag har faktiskt skött mig med kaffet sedan sista gången jag inte skötte mig 😅 Men det var ju samtidigt som du föll för lockelsen med iskaffen, så det var bara några dagar sedan. Önskar dig en lagom lugn natt!
  • Deegan
    Anonym (Lisa) skrev 2024-05-19 11:32:24 följande:
    Du hittar säkert mutarna när du har fått hem dom nya mutarna.
    Jag och min syrra skulle bada  men hon sa bara massor av fula ord när hon hade doppat benen medans   jag bara knallade ut i vattnet 😄
    Ja kan tänka mej att det var kallt .ja kollade upp temperaturen här nere i söder ute i Östersjön, de är väl inte direkt njutbart 😅 men ni är lite mera härdade än en annan "söderkis" 😅

    /D
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Auditanne
    Eurydike skrev 2024-05-19 20:34:51 följande:
    Det låter lugnt och skönt! Tänkte faktiskt på det i natt, efter att du skrev det. Jag uppskattar också att vara uppe på natten, men när den tiden sträcker sig ända fram till morgonen då har det gått för långt. Skrev upp namnet på på de där lugnande tabletterna nu och det låter bra att de är receptfria och inte beroendeframkallande. Jag har faktiskt skött mig med kaffet sedan sista gången jag inte skötte mig 😅 Men det var ju samtidigt som du föll för lockelsen med iskaffen, så det var bara några dagar sedan. Önskar dig en lagom lugn natt!
    Av nyfikenhet, vad är det som får dig att vilja avhålla dig från kaffe? Får du också ångest eller är det mer en principgrej? Typ att du helt enkelt inte vill använda droger eller stimulanter av något slag?

    Hoppas på detsamma för dig!
  • Anonym (Bert Sundström)
    Eurydike skrev 2024-05-19 20:02:10 följande:
    Hånglar med Bert Sundström!
    Omöjligt, jag hånglar bara med Bella!
  • Eurydike
    Auditanne skrev 2024-05-19 20:39:17 följande:
    Av nyfikenhet, vad är det som får dig att vilja avhålla dig från kaffe? Får du också ångest eller är det mer en principgrej? Typ att du helt enkelt inte vill använda droger eller stimulanter av något slag?

    Hoppas på detsamma för dig!
    För det första blir jag så sjukt pigg! Det är nästan komiskt, men jobbigt också. Jag blir väldigt kreativ och inspirerad, vilket är bra i mitt jobb, men sedan börjar jag må illa för att jag är så pigg. Dricker jag för mycket kaffe börjar jag spy. Sedan, när energin börjar ta slut, då får jag ångest och blir deprimerad. Har jag riktig otur är jag fortfarande illamående av pigghet, men ändå helt slut och deprimerad. Dagen efter får jag migrän från helvetet och livet känns som att leva inuti en dammsugare, alldeles grått, dammigt och trist. Huah! Alkohol reagerar jag helt normalt på, så där är det inga problem. Men jag brås nog på min mormor. Hon är också överdrivet pigg och stannar uppe och löser korsord till klockan två på nätterna, trots att hon är över 90 år 😮
  • Eurydike
    Anonym (Bert Sundström) skrev 2024-05-19 20:42:29 följande:
    Omöjligt, jag hånglar bara med Bella!
    Då var det kanske din onda tvillingbror? 😂
  • Anonym (Hm)
    Anonym (E) skrev 2024-05-19 19:59:07 följande:

    Kokar nästan i min överhettade lägenhet  


    Hoppas du har det lite svalre nu
Svar på tråden Vad gör du just nu?