• Anonym (fantiserande)

    Män som får smisk och blir dominerade av sina fruar/flickvänner

    Jag är lyckligt gift med en underbar fru. Vi har ett helt vanligt och ganska väl fungerande sexliv som består av samlag i helt vanliga ställningar och ibland en del oralsex. Liksom många andra småbarnsföräldrar anstränger vi oss för att hålla igång sexlivet, trots att vi ofta är trötta på kvällen när tillfälle ges. Jag tror att båda är ganska nöjda med hur det fungerar, men önskar att vi skulle orka lite mer.

    I mina fantasier pågår det dock andra saker. Jag drömmer om att min fru ska dominera mig och ge mig ordentligt med smisk och pisk. Dominanta kvinnor har varit en fantasi för mig ända sedan jag gick på mellanstadiet. Jag har inte analyserat vad det är som lockar i detta och jag vet inte heller vad jag skulle tycka om det om fantasin gick i uppfyllelse. Det enda som kommer i närheten av någon dominans i vårt sexliv är att hon ibland sitter över mig och jag slickar henne. Hon vet att jag tänder på det.

    Jag har berättat om mina fantasier för henne och även låtit henne läsa en sexnovell jag hittade på nätet som stämmer ganska väl överens med min fantasi. Hon har läst och kanske blivit lite förvånad och generad och sedan sagt att hon nog tyvärr inte kan uppfylla min fantasi. Det respekterar jag naturligtvis och som sagt så vet jag inte ens om det skulle bli särskilt lyckat i verkligheten.

    Nu är jag är ute efter att höra andras erfarenheter om detta med män som blir dominerade och smiskade av sina fruar/flickvänner. Båda männens och kvinnornas perspektiv är intressanta.

  • Svar på tråden Män som får smisk och blir dominerade av sina fruar/flickvänner
  • Anonym (Cic)

    Min Karl har samma önskningar men jag tänder inte på att dominera så det har tyvärr bara känts konstigt när jag försökt. Ngn gång när jag varit arg på honom har jag dock passat på och med det upptäckt att ilska är en bra förutsättning för att få fram det dominanta i mig. Hinta henne lite mer! Hon kanske nappar förr el senare!

  • Anonym (kvinna)

    Jag tror att det är svårt om man inte har det i sig. Jag är åt det dominanta hållet medan maken inte alls gillar det - han tycker det känns som teater. Han är också lite blyg av sig och gillar tex inte att jag ser hans sperma. 

    Vi har ett bra sexliv ändå, jag ska inte klaga, men visst hade jag gärna "utnyttjat" honom lite mer... Smisk får jag nog aldrig ge honom men man kan ju dominera även utan smisk och jag gillar mer det psykologiska övertaget.

    Fantasierna kan dock ingen ta ifrån dig och kanske kan du smyga in lite undergivna tendenser (liknande när frun sitter över dig) och se vad som händer. Det kan ju vara så att även din fru är lite blyg och inte riktigt vågar ta fram sin dominanta sida utan behöver lite hjälp på traven.

  • Anonym (fantiserande)

    Jag tror att min fru skulle klara det utmärkt om hon bara ville. Hon är ganska bestämd och initiativtagande så där i största allmänhet och skulle säker kunna vara det även i detta sammanhang om hon bara var intresserad. Jag får fundera ut något sätt att locka fram det, som du säger. Har du något konkret tips?

  • Anonym (kvinna)
    Anonym (fantiserande) skrev 2012-10-03 18:53:48 följande:
    Jag tror att min fru skulle klara det utmärkt om hon bara ville. Hon är ganska bestämd och initiativtagande så där i största allmänhet och skulle säker kunna vara det även i detta sammanhang om hon bara var intresserad. Jag får fundera ut något sätt att locka fram det, som du säger. Har du något konkret tips?
     Att du med "hundögon" ber snällt att få tillfredsställa henne och helt fokusera på henne? Och underdåligt lyder hennes minsta vink - "din vilja är min lag". Ingen kvinna kan motstå det!  

    Jag tror att det måste växa fram långsamt, det går inte att börja med smisk och handbojor. Du måste också vara lyhörd och lyda hennes minsta vink (i sängkammaren!). Inte vet jag, men kanske kan det funka om du så att säga visar vägen och någon gång är dominant? Risken är väl att hon gillar det och så minskar chansen att du får uppleva det själv ännu mer....
  • Anonym (fantiserande)

    Tack för dina tips. Jag får göra ett försök.

    Är det någon mer som har erfarenheter och tips att dela med sig av? 

  • Tompa75

    Min fru är dominant i sängen, och hon har varit det sedan vi träffades. Själv är jag nog en helt vanlig kille som mest gillar att köra bakifrån. Hon har beställt sex grejer på nätet som vi har i sängen, piska, handbojor ögon bindel. Önskemålet har också varit strap on men där är det nej. Vi har rätt vanligt sex, det som är det dominanta är att hon vill piska och fontäna mig i ansiktet ! Jag går igång på det också faktiskt eftersom hon njuter & stönar nåt enormt, sprutar ordenligt så man får ha handduk i sängen. I morse innan jag gick till jobbet sa hon att -det börjar bli torrt nu så du vill väl bli splaschad i fejan ikväll ! Hon vill också att jag har hennes trosor spända runt ansiktet när jag knullar. Sjukt ? Det här har växt fram i vårat förhållande och eftersom hon kvittrar och är nöjd så blir stämningen hemma mycket bra. Va dgör man inte för husfriden !! Gillar det i och för sig själv lite också annars skulle jag naturligt vis inte ställa upp !

  • KM36
    Anonym (kvinna) skrev 2012-10-03 16:54:03 följande:
    Jag tror att det är svårt om man inte har det i sig. Jag är åt det dominanta hållet medan maken inte alls gillar det - han tycker det känns som teater. Han är också lite blyg av sig och gillar tex inte att jag ser hans sperma. 

    Vi har ett bra sexliv ändå, jag ska inte klaga, men visst hade jag gärna "utnyttjat" honom lite mer... Smisk får jag nog aldrig ge honom men man kan ju dominera även utan smisk och jag gillar mer det psykologiska övertaget.

    Fantasierna kan dock ingen ta ifrån dig och kanske kan du smyga in lite undergivna tendenser (liknande när frun sitter över dig) och se vad som händer. Det kan ju vara så att även din fru är lite blyg och inte riktigt vågar ta fram sin dominanta sida utan behöver lite hjälp på traven.


    MM underbara kvinna.
    Jag "lever ut" ibland på cam på nätet. Men att få uppleva samma IRL frestar mer och mer. Har fått känna på att bli pluggad, lite smisk och få mina bröstvårtor nypta IRL.. vill bara ha mer..Skäms

  • Anonym (knästående)

    Igår fick jag lov att tillfrdsställa henne. Hon hade klätt sig utmanande i body och stey-ups och lade sig på köksbordet. Jag fick lov att komma in i henne, länge.
    Sedan var det ned på knä för mig, smeka henne med fingrarna inuti och slicka henne länge och väl till hon kom.
    Som tack fick jag smaka hennes sträva saft i skvättar. Därefter var det jag som fick lägga mig på mage medan hon stack in ett finger i mig och drog min förhud över ollonet tills jag nästan kom.
    Därefter knäppte hon sin body fick jag följa henne in i sängkammaren, beordrades ställa mig på alla fyra där hon förberett med en dildo som hon smorde in och tryckte den in i mig och slog på vibratorn.
    Det gjorde mest ont då den var grövre än den hon brukar använda.
    Hon har en liten piska som fick göra sitt jobb mot mina skinkor, lår och rygg. Det är ytterst sällan hon använder den men igår var ett av de få tillfällena.
    Det gör mig förnedrad men samtidigt upphetsad att befinna mig i detta totala underläge, hon sexigt klädd och jag naken.
    Hon drog ut dildon igen och började smeka mig med handen medan hon piskade., en underbar kombination av njutning och smärta.
    Sedan rullade hon över mig på rygg, tryckte sitt strumpklädda knä mot min pung medan hon runkade mig långsamt, gång på gång till njutningens rand innan hon stoppade och lät mig ligga där och sukta medan hon somnade.

Svar på tråden Män som får smisk och blir dominerade av sina fruar/flickvänner