• Anonym

    Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

    Nå, låt höra.

    Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

  • Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (DP)

    Jag testade DP med kuk och en dildo. Min pojkvän filmade alltihop bakifrån och sedan tittade vi på filmen ihop flera gånger. När jag kom gjorde jag det så hårt att dildon trycktes ut ur fittan och hoppade iväg och landade på golvet.

  • PunkPyret

    Det som TS beskriver att knulla inför publik är det absolut coolaste jag vet. Tyvärr har åren gått och det blir allt längre mellan tillfällena att göra det, men i yngre dagar gjorde jag det rätt ofta.
    På nattkröken när festen höll på att ta slut, då var jag ofta sista bruden kvar med några killar och då fick alla som ville knulla. Men inte gå undan i ett annat rum eller så, utan det skulle vara så att de andra såg oss. Hade jag tur blev det flera killar i följd.
    Jag fick så klart efter ett tag ett visst rykte/anseende och märkte att killar ibland väntade ut att vara kvar med mig...det gillade jag!

  • Anonym
    Anonym (P) skrev 2024-05-10 18:41:00 följande:

    Hahaha ironiskt att folk tryckt tummen ner på min kommentar. Avundsjuka eller? Skratt 


    Du tror det på allvar? Folk är avundsjuka på lite syrisk flyktingmunspenis, följt av ett äktenskap med densamme? Säkert har du helt rätt.
    Seriösa undersökningar gör gällande att de vanligaste önskemålen hos svenskar är en trygg anställning och just syrisk munspenis, och att detta är de mest frekventa anledningarna till avundsjuka.

    För övrigt har du nog missuppfattat ordet "ironi" / "ironiskt".
  • Emrik1969

    Jag var kvar på en hotellanläggning efter en konferens ytterligare ett dygn innan jag skulle resa hem. Andra gäster var där för sol o bad. Jag slappade några timmar vid stranden o spanade på snygga tjejer. Två var där med, som jag gissade, sina äldre pojkvänner. Tydligen spanade jag så mycket att en av mannen kom fram till mig. Jag tänkte instinktivt att han kommit på mig med att titta för mycket o reagerade på det men han bjöd istället oväntat in mig till deras våning på hotellet där de skulle ha en ?liten fest?. Först tänkte jag inte gå dit iom att jag skulle resa hem morgonen därpå men ändrade mig sedan. När jag knackade på dörren till hotellsvit öppnade en av männen från stranden o gälade mig välkommen. Där var redan 10-12 män o de två tjejerna som redan hade börjat busa med några av männen. Lite längre in på kvällen kunde jag räkna till 19 män i sviten. Under kvällen fick jag i tre omgångar knulla de två tjejerna o bli avsugen. En otrolig kväll o något jag aldrig glömmer. 

  • Bacchanalia

    Jag har vid två separata tillfällen legat med ladyboys; dvs transsexuella kvinnor. 


    Att bli tagen analt och sen bli sprutad i munnen av någon som ser ut som en snygg kvinna var väldigt porrkinky. 


    Annars får nog att ha sex med mitt ex på stranden under Full Moon Party i Thailand anses vara en kandidat. :)

  • Anonym (())
    svenskitelge skrev 2021-06-29 11:08:02 följande:

    Lånat ut min fru till en annan. 
    De åkte iväg i hans bil och jag hörde via tfn när de knullade. 


    Härligt...
  • Magnum442

    Har kanske inte gjort riktigt lika porriga saker som en del, men:

    Hade sex i gräset på festivalområde när vi bägge var lite onyktra, för väldigt många år sedan. En vakt avbröt oss mitt i akten. Vi var väldigt kåta så vi lånade en kompis bil och fortsatte där istället, på parkeringen.

    Jag hade en älskarinna för några år sedan och vi brukade ha sex i bilen ibland. Vi blev påkomna flera gånger, men den värsta gången var när vi hade ställt bilen på ett militärt område. När vi knullade som allra värst, hör vi ljudet av marscherande kängor, och plötsligt hörs en barsk röst ropa "avdelning, halt!". Som tur var så hade det blivit så mycket imma på rutorna så det gick varken att se ut eller in. Vi väntade tyst och stilla ett bra tag tills militärerna marscherat iväg igen och vi kunde åka iväg och fortsätta vår lek på annan plats.
    Kan tänka mig att de flesta av militärerna förstod vad som pågick när de såg en gungande bil med immiga rutor. Flört

  • KimLinnefeldt
    Magnum442 skrev 2024-05-14 15:50:23 följande:

    Har kanske inte gjort riktigt lika porriga saker som en del, men:

    Hade sex i gräset på festivalområde när vi bägge var lite onyktra, för väldigt många år sedan. En vakt avbröt oss mitt i akten. Vi var väldigt kåta så vi lånade en kompis bil och fortsatte där istället, på parkeringen.

    Jag hade en älskarinna för några år sedan och vi brukade ha sex i bilen ibland. Vi blev påkomna flera gånger, men den värsta gången var när vi hade ställt bilen på ett militärt område. När vi knullade som allra värst, hör vi ljudet av marscherande kängor, och plötsligt hörs en barsk röst ropa "avdelning, halt!". Som tur var så hade det blivit så mycket imma på rutorna så det gick varken att se ut eller in. Vi väntade tyst och stilla ett bra tag tills militärerna marscherat iväg igen och vi kunde åka iväg och fortsätta vår lek på annan plats.
    Kan tänka mig att de flesta av militärerna förstod vad som pågick när de såg en gungande bil med immiga rutor. Flört


    "Avdelning, halt!" Underbart! 
  • Micke A

    Lånat en annan mans kvinna för sex där hon sänder det "live" till sin man via telefonen. Har även lånat kvinna för sex med mannen i rummet bredvid lyssnandes. Även andra konstellationer av lån både med och utan filmning/foto.

  • Anonym (())
    Micke A skrev 2024-05-15 13:57:09 följande:

    Lånat en annan mans kvinna för sex där hon sänder det "live" till sin man via telefonen. Har även lånat kvinna för sex med mannen i rummet bredvid lyssnandes. Även andra konstellationer av lån både med och utan filmning/foto.


    Kan ha varit min fru...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort