• Anonym (Janne Max)

    blyg tjej eller blyg kille

    Här ska vi ta reda på hur det ligger till. Är det mer attraktivt med blyg tjej än en blyg kille?
    Om du är på en dejtsida och ser nån som kallar sig blyg tjej, skriver du då?
    Om du är på en dejtsida och ser nån som kallar sig blyg kille, skriver du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden blyg tjej eller blyg kille
  • Anonym (Sjuk)

    Eh.... Jag är kvinna, så tycker ju att mannen är mer attraktiv. Jag blir väl inte lesbisk heller för att någon är blyg.

  • Anonym (fdPåJakt)

    Mmm... fanns inte något alternativ för "Spelar ingen roll", så jag kunde inte rösta. Glad

    Jag tycker att detta var en väldigt dum tråd. För mig spelar det ingen roll om tjejen är blyg eller inte. Om jag tycker om henne, kommer jag att försöka att anpassa mig till situationen om hon skulle råka vara lite blyg.

  • Anonym (fler saker avgörande!)

    Men hur ska man kunna svara på detta?
    personen beskriver väl sig på fler sätt än bara blyg! 
    om man blir intresserad eller ej  beror väl på vad personen skriver mer om sig själv, personen skriver väl inte bara blyg? 
    det är ju helheten som personen beskriver sig som är avgörande och inte bara en sak! 
    Går ju inte att avgöra på en sak så frågan går inte att besvara! 

  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (fler saker avgörande!) skrev 2024-05-14 14:58:32 följande:

    Men hur ska man kunna svara på detta?
    personen beskriver väl sig på fler sätt än bara blyg! 
    om man blir intresserad eller ej  beror väl på vad personen skriver mer om sig själv, personen skriver väl inte bara blyg? 
    det är ju helheten som personen beskriver sig som är avgörande och inte bara en sak! 
    Går ju inte att avgöra på en sak så frågan går inte att besvara! 


    Ja, men om nån har ett nick som "blyg tjej" eller "blyg kille" vad är det första du tänker då? Ja eller nej?
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-14 15:11:37 följande:
    Ja, men om nån har ett nick som "blyg tjej" eller "blyg kille" vad är det första du tänker då? Ja eller nej?
    Spelar noll roll om hon är blyg.... det är resten som är avgörande... utseende och övrig personlighet.
  • Anonym (fler saker avgörande!)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-14 15:11:37 följande:
    Ja, men om nån har ett nick som "blyg tjej" eller "blyg kille" vad är det första du tänker då? Ja eller nej?
    Som sagt ingen beskriver sig som bara blyg utan skriver fler saker om sig själv plus då utseende så det är ju helheten som avgör om man blir intresserad eller ej.
    Går inte att besvara din fråga på enbart blyg! 
  • Tecum

    En tjej som beskriver sig som blyg och snäll är attraktivare än en som beskriver sig som framåt. drivande och äventyrslysten.
    Sen återstår att se hur de är i verkligheten...

Svar på tråden blyg tjej eller blyg kille