• fancyr

    BF Januari 2025

    Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari. 

    Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt Glad{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Januari 2025
  • smulis85

    Hej! grattis till dig! hänger gärna på här! Glad


    Bf runt 6Januari tror jag inte så stor koll faktiskt blev spontant gravid. Har en 14 månaders son som kom till efter 8års försök och 3ivf försök, så ganska chockad att jag nu lyckats bli gravid! 

  • Islo85

    Vad roligt, grattis!  Jag plussare något tidigare och har veta om det i någon vecka nu. Vi har beräknad BF 4/1 2025. Det är både mitt och sambons första, vi är såklart jätteglada men också livrädda då vi haft 2 graviditeter som ofrivilligt avslutats. Men det försöker vi inte tänka på och hoppas att vi denna gång får en spännande resa framför oss 🌸

    Vore roligt att följas vid, eftersom vi inte berättat de än så är det skönt att kunna skriva av sig lite med andra :) 

  • Sola13

    Jag hänger också gärna på! Bf 5 januari, har inte känt av så mycket symtom, har känt och känner stark oro eftersom vi gjort IVF, och fått ett MA tidigare. Håller alla tummar och tår, både för mig själv och för er andra ❤️ har ni bokat tidigt ultraljud? Vi ska dit den 29 maj! 

  • Islo85

    Stort grattis till dig och vi håller alla tummarna att det ska gå bra för er denna gång. Jag har inte fått något tidigt ultraljud men ska göra NIPT någon gång i vecka 10, inte fått min kallelse än. 

    Jag har en del symptom med att jag är väldigt kissnödig och trött och illamåendet kommer och går. 

  • smulis85
    Islo85 skrev 2024-05-13 10:28:33 följande:

    Stort grattis va roligt för er också, vi är ju också väldigt nära i BF :)


    Tack grattis till er också så kul! ☺️
  • smulis85
    Sola13 skrev 2024-05-13 10:38:32 följande:

    Jag hänger också gärna på! Bf 5 januari, har inte känt av så mycket symtom, har känt och känner stark oro eftersom vi gjort IVF, och fått ett MA tidigare. Håller alla tummar och tår, både för mig själv och för er andra ❤️ har ni bokat tidigt ultraljud? Vi ska dit den 29 maj! 


    åå stort grattis till er vilken lycka de är när de äntligen går! Förstår din oro håller alla tummar och tår här också för alla. Känner mig också orolig eftersom jag haft 4mf (i vecka 5+ allihop) och ett utomkvedshavandeskap innan vi fick sonen. Ska till barnmorskan imorgon så ska fråga om jag kan få ett tidigt pga min historik. Annars bokar jag nog privat.
  • Sola13
    Islo85 skrev 2024-05-13 10:48:57 följande:

    Stort grattis till dig och vi håller alla tummarna att det ska gå bra för er denna gång. Jag har inte fått något tidigt ultraljud men ska göra NIPT någon gång i vecka 10, inte fått min kallelse än. 

    Jag har en del symptom med att jag är väldigt kissnödig och trött och illamåendet kommer och går. 


    Tack, och stort grattis själv! ❤️ 

    okey, vad spännande. Är det någon särskild anledning till att ni ska göra det? Funderar själv på det.. 
  • Bönan87

    Hej! 


    Här är en till som har bf i januari, runt den 4:e. Blev spontant gravida efter 3år & 2 misslyckade ivf:er. Tror knappt att chocken har hunnit lägga sig. Grattis till er alla!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BF Januari 2025