• Emiiee89

    Göra slut?

    Hur vet man när det är dags att göra slut? 


    Kan inte tänka mig ett liv utan min man men samtidigt tänker jag på en annan man jag började prata med här för några veckor sedan? 

    Har aldrig haft sex bakom min mans rygg och kommer inte heller, vet hur mycket det hade sårat honom, men kan inte sluta tänka på ?J?? 
    Jag är gift & har barn så att bara packa sina väskor och gå funkar inte.. 

  • Svar på tråden Göra slut?
  • Anonym (Utan Namn)

    Det du träffat här.
    Vad får dig att vilja göra slut med din man efter några veckor.
    Är set inte bara passioner i ett annats trist förhållande som är orsaken?

  • Anonym (Slut)

    Det verkar mycket riktigt som om det är dags att göra slut med J. 

  • Emiiee89
    Anonym (Utan Namn) skrev 2024-05-08 13:40:31 följande:

    Det du träffat här.
    Vad får dig att vilja göra slut med din man efter några veckor.
    Är set inte bara passioner i ett annats trist förhållande som är orsaken?


    Jag älskar min man, han är min trygghet och jag kan lita på honom till 100% men jag känner mig inte alltid sedd, vi har varit gifta i många år och ?vardagen? har blivit väldigt påtaglig nu, inte lika mycket sex, närhet m.m 
    Jag är väldigt sexuell av mig, vill ha sex ofta medans min man dessvärre inte alltid är sugen vilket gör att jag sökte mig hit för att sexchatta.. 
  • Emiiee89
    Anonym (Slut) skrev 2024-05-08 13:41:43 följande:

    Det verkar mycket riktigt som om det är dags att göra slut med J. 


    För att? 
  • Anonym (Slut)
    Emiiee89 skrev 2024-05-08 13:44:40 följande:
    För att? 
    För att du ska reda ut din egen relation först. Innan du är
    otrogen med andra. Men det verkar du ju redan ha varit iom att du sexchattar. Har du ens träffat J? 
  • Emiiee89
    Anonym (Slut) skrev 2024-05-08 18:16:08 följande:
    För att du ska reda ut din egen relation först. Innan du är
    otrogen med andra. Men det verkar du ju redan ha varit iom att du sexchattar. Har du ens träffat J? 
    Vi anser inte att sexchatta är otrohet så nej jag har inte varit otrogen. 
  • MsM84

    Bryt med mannen online och red ut ditt förhållande. Väljer ni att gå skilda vägar så gör ni, men i så fall väljer du det med ett klart sinne och rent samvete. Avsluta inte ditt äktenskap för att du är kåt på någon annan, det lär du ångra.

  • Anonym (HmJ)
    MsM84 skrev 2024-05-08 19:42:17 följande:

    Bryt med mannen online och red ut ditt förhållande. Väljer ni att gå skilda vägar så gör ni, men i så fall väljer du det med ett klart sinne och rent samvete. Avsluta inte ditt äktenskap för att du är kåt på någon annan, det lär du ångra.


    Instämmer
  • Anonym (Slut)
    Emiiee89 skrev 2024-05-08 19:39:28 följande:
    Vi anser inte att sexchatta är otrohet så nej jag har inte varit otrogen. 
    Eftersom du överväger att dumpa din man är du helt klart otrogen. Har du ens träffat J?
  • Anonym (För)
    Emiiee89 skrev 2024-05-08 13:38:04 följande:
    Göra slut?

    Hur vet man när det är dags att göra slut? 


    Kan inte tänka mig ett liv utan min man men samtidigt tänker jag på en annan man jag började prata med här för några veckor sedan? 

    Har aldrig haft sex bakom min mans rygg och kommer inte heller, vet hur mycket det hade sårat honom, men kan inte sluta tänka på ?J?? 
    Jag är gift & har barn så att bara packa sina väskor och gå funkar inte.. 


    Vem är den mannen? Är han sigel
    kanske ska prata lite om dina känslor, han kanske har noll. Att dumpa och sen springa till den andra utan att veta hans känslor. Kanske blir tvär nobben , ska du då kryp till baka till din man.

    Man lever bara en gång, ta chansen och prata med han.
    att prata skadar inte , eller så skickar du sms/pm
    som man jag är själv så skulle jag inte ta illa upp om nån kom fram eller PM och berättade hur den känner. Jag är gift men skulle nån berätta känslor för mig och bad om hatt de inte ska komma ut så håller jag det för mig.
Svar på tråden Göra slut?