• Anonym (Tjej 17)

    Frågor till dominanta män

    Hej! Skulle ni kanske kunna beskriva er dröm tjej i sängen? Lång? Kort? Kaxig? Lugn?

    varsågod bara beskriv 

  • Svar på tråden Frågor till dominanta män
  • Skyline86

    Glad, trevlig, en riktig liten ljusglimt. Ska våga visa att hon är intresserad, samt veta hur man sätter gränser om det är så att killen gör något fel..

  • Anonym (v)

    Tjej 17???? Nejdu och om du nu skulle vara det... Var inte så självdestruktiv att du frågar sånt på FL. Sånt som ändå varierar.

  • Anonym (Tjej 17)
    Anonym (v) skrev 2024-05-07 20:05:02 följande:

    Tjej 17???? Nejdu och om du nu skulle vara det... Var inte så självdestruktiv att du frågar sånt på FL. Sånt som ändå varierar.


    Ja, jag är 17 och tjej? varför är det så problemattisk? Jag tror jag vet det mesta inom dominans, bdsm, dark web och CNC världen. att ställa en sån liten fråga för att veta vad andra tycker är inte så problematiskt tycker jag.
  • Anonym (New Dom)

    Glad, lekfull med glimten i ögat. Ett starkt klassiskt femenint uttryck i sitt utseende och klädsel. Sedan är det mycket triggered om hon är retfullt kaxig

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (New Dom) skrev 2024-05-07 20:10:54 följande:

    Glad, lekfull med glimten i ögat. Ett starkt klassiskt femenint uttryck i sitt utseende och klädsel. Sedan är det mycket triggered om hon är retfullt kaxig


    Håller med på den  +  at hon är ca 15 år äldre än mig, gärna sambo/gift och otillfredställd hemma.  
  • Anonym (Tjej 17)
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-05-07 20:47:23 följande:
    Håller med på den  +  at hon är ca 15 år äldre än mig, gärna sambo/gift och otillfredställd hemma.  
    Varför ska hon vara gift och äldre?
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Tjej 17) skrev 2024-05-07 20:52:12 följande:
    Varför ska hon vara gift och äldre?
    Därför att det är den typ kvinnor jag tänder mäst på.  Som inte får nog hemma, och är alldeles utsvulna på sex och sprickfärdiga av åtrå och begär.
  • BlåFisk
    Anonym (v) skrev 2024-05-07 20:05:02 följande:

    Tjej 17???? Nejdu och om du nu skulle vara det... Var inte så självdestruktiv att du frågar sånt på FL. Sånt som ändå varierar.


    Det är bekvämt att var anonym när man stämplar folk som självdestruktiva för att de inte är som en själv....
    Är det mycket begärt att du respekterar att några vill prata med varandra om detta utan skräpkommentarer?
  • OlleSQ
    Anonym (Tjej 17) skrev 2024-05-07 19:58:06 följande:
    Frågor till dominanta män

    Hej! Skulle ni kanske kunna beskriva er dröm tjej i sängen? Lång? Kort? Kaxig? Lugn?

    varsågod bara beskriv 


    Det spelar ingen roll om mannen är dominant eller inte, vi har olika preferenser på utseende alldeles oavsett.


    Lång, vältränad, liten byst, nyfiken och gärna med en exhibitionstisk läggning är väl mina preferenser, rödhårig ett klart plus. Sen föredrar jag en lugn person då dramat som blir med kaxiga personer inte tilltalar mig i längden. Sen kan ju kaxighet funka i vissa scenarion inom förhållandet, rollspel helt enkelt.

  • Anonym (AgatonSax)

    Inte lång, (typ 155-170 cm) så att hon är lätt att lägga över knät vid behov. Mullig dallrande rumpa, blond söt med lockigt hår och glimten i ögat, kåt och nyfiken. 

  • Traildream

    Maktlekar är ju just en lek. Det är precis det som är svårt med dem. Det är tändande när det känns ?på riktigt?, samtidigt är det ingenting jag egentligen vill ha i min verkliga relation eller mellan män och kvinnor generellt. Samtidigt är det ett upphetsande spel mellan oss, det kan jag inte förneka  många män blir tända av att ?ta?, många kvinnor av att bli ?tagna?  


    När jag är dominant vill jag alltså vara helt säker på att vi har en jämlik relation på alla sätt. Att hon och jag är överens om vad vi vill och att hon känner att hon kan sätta gränser. Det ger en grundtrygghet för oss båda. Det är förutom trygghet helt vanliga sunda värderingar och även om en kvinna skulle säga att hon vill bli dominerad på ett sätt som känns allt för nedvärderande och destruktivt skulle jag inte vilja vara med på det. 


    O den dominanta leken däremot ställer vi krav på varandra att vara trovärdiga i våra roller. Annars blir det ju inget kul. Jag bestämmer och hon kommer bli bestämd över. Då finns det två vägar. Antingen den mjuka linjen, att hon vill tillfredsställa och lyda. Jag önskar eller beordrar och hon gör som jag säger. Det kan vara härligt.


    Den andra vägen som ställer betydligt högra krav på kommunikation och lyhördhet men också lekfullt skådespeleri är att hon inte lyder. Hon är kaxig och olydig. Blyg eller till och med direkt ovillig. min roll är då att ta henne. Det kräver mer och kan vara svårare både känslomässigt och kommunikativt men också härligt. Här är smisk rep och fysisk styrka och hot verktyg. Det är hett men det är svårt. 

    Så vem jag tänder på är inte så viktigt och har inte med dom/sub att göra direkt, men kanske att det är vanligare bland dominanta att tända på mer petite kvinnor. Det gör isllafall jag. 


     

  • Anonym (Man och make)
    Traildream skrev 2024-05-08 09:02:50 följande:

    Maktlekar är ju just en lek. Det är precis det som är svårt med dem. Det är tändande när det känns ?på riktigt?, samtidigt är det ingenting jag egentligen vill ha i min verkliga relation eller mellan män och kvinnor generellt. Samtidigt är det ett upphetsande spel mellan oss, det kan jag inte förneka  många män blir tända av att ?ta?, många kvinnor av att bli ?tagna?  


    När jag är dominant vill jag alltså vara helt säker på att vi har en jämlik relation på alla sätt. Att hon och jag är överens om vad vi vill och att hon känner att hon kan sätta gränser. Det ger en grundtrygghet för oss båda. Det är förutom trygghet helt vanliga sunda värderingar och även om en kvinna skulle säga att hon vill bli dominerad på ett sätt som känns allt för nedvärderande och destruktivt skulle jag inte vilja vara med på det. 


    O den dominanta leken däremot ställer vi krav på varandra att vara trovärdiga i våra roller. Annars blir det ju inget kul. Jag bestämmer och hon kommer bli bestämd över. Då finns det två vägar. Antingen den mjuka linjen, att hon vill tillfredsställa och lyda. Jag önskar eller beordrar och hon gör som jag säger. Det kan vara härligt.


    Den andra vägen som ställer betydligt högra krav på kommunikation och lyhördhet men också lekfullt skådespeleri är att hon inte lyder. Hon är kaxig och olydig. Blyg eller till och med direkt ovillig. min roll är då att ta henne. Det kräver mer och kan vara svårare både känslomässigt och kommunikativt men också härligt. Här är smisk rep och fysisk styrka och hot verktyg. Det är hett men det är svårt. 

    Så vem jag tänder på är inte så viktigt och har inte med dom/sub att göra direkt, men kanske att det är vanligare bland dominanta att tända på mer petite kvinnor. Det gör isllafall jag. 


     


    Vilket klokt och tydligt beskrivande inlägg.

    Det är inget lätt område att förklara och beskriva men du gör det så bra!

    Och som det sagts nån gång i ett helt annat sammanhang men som stämmer så väl här ändå: "Det går int förklara för dom som int begrip..."

    Man och make till "fröken"
  • Anonym (Ali)
    Anonym (Tjej 17) skrev 2024-05-07 19:58:06 följande:
    Frågor till dominanta män

    Hej! Skulle ni kanske kunna beskriva er dröm tjej i sängen? Lång? Kort? Kaxig? Lugn?

    varsågod bara beskriv 
    Hon ska vara mikket kåta;,,,gilla knolla!!


  • averagejoe

    Har bara ett önskemål.
    Hon ska vara riktigt attraktiv och tända mig.

    I övrigt sätter jag på henne precis som det behagar mig.
    Skulle aldrig falla mig in att fråga om lov.

Svar på tråden Frågor till dominanta män