• Anonym (Raul)

    Exempel på vrånghet

    Älskling!

    Är det ok att jag plockar bort och ställer 10 av dina par skor i garderoben för att dels skapa lite ordning i hallen och dels för att få plats med ungarnas skor som används regelbundet 

    NEJ INTE OK

    Ok varför inte, det är ju bla högklackade som du ändå inte använder på ett helt år.

    OK OCH

    Diskussionen avslutad, skohyllan förblev oförändrad 

  • Svar på tråden Exempel på vrånghet
  • Anonym (Höga stövlar)

    Aj, jag känner mig träffad.

    Försöker plocka undan några par ibland, men i år har det varit extra illa då vädret har varit helt omöjligt- vårklackar ena dagen för att sedan få byta tillbaka till vinterstövlar nästa.

    Egentligen skulle jag nog behöva någon magisk extra skohylla på höjden, för att ha plats till allt.

    Förlåt älskling, jag är nog lite hopplös på just det där. Skäms
    Men om jag tar på mig klackarna i sovrummet, hjälper det?

  • Anonym (Raul)
    Anonym (Höga stövlar) skrev 2024-05-06 07:23:55 följande:

    Aj, jag känner mig träffad.

    Försöker plocka undan några par ibland, men i år har det varit extra illa då vädret har varit helt omöjligt- vårklackar ena dagen för att sedan få byta tillbaka till vinterstövlar nästa.

    Egentligen skulle jag nog behöva någon magisk extra skohylla på höjden, för att ha plats till allt.

    Förlåt älskling, jag är nog lite hopplös på just det där.  // Skäms
    Men om jag tar på mig klackarna i sovrummet, hjälper det?


    Här plockas aldrig undan något här fyller vi på bara.


    Älskling, jag ser dig gärna i högklackat i sängen men vill du vara snäll att möta mig här, please 

    Lite ordning och reda visar också vägen för barnen. Barnen gör ju inte som vi säger utan ser och lär

Svar på tråden Exempel på vrånghet