• jajävlaiminlåda

    MFM

    Hej,
    Vi har vid fyra tillfällen besökt en swingers klubb det senaste året.
    Vi är främst intresserade av en trekant med en extraman som är möjligt på denna klubb då medlems killar är välkomna vissa kvällar. Vi har vid tre tillfällen på klubben haft en trekant med en singel man . Detta är något vi båda har gillat. När vi i helgen åkte hem till Sthlm från klubbesöket tog min fru upp ett ämne. Hon frågade mig hur jag tänkte kring att träffa en och samma kille på hemmaplan. Jag ser fördelen med att man kan få till träffarna när lusten faller på. Den stora risken jag ser är att min fru skulle kunna få känslor för denna man. Känslor är svåra att styra över och vill naturligtvis inte äventyra vårt äktenskap. Men tanken är kittlande och vi tar tacksamt emot tips på för och nackdelar med detta upplägg samt även hur man på bästa sätt skulle kunna få till en kontakt med en extraman. .

  • Svar på tråden MFM
  • Ztiff2

    Min sambo har träffar samma kille /killar länge och håll det bara sexuellt. Dom ska inte dejta, träffas för att kolla på film och umgås då har det blivit något annat 

  • Anonym (MMF)

    Två eller flera killar med en tjej tänder mig mycket mer än tvärtom.

  • Anonym (Hotwife)

    Swingersklubbar kombinerat med Darkside tycker jag fungerar bra. 

    Träffar man någon trevlig på en klubb så kan man fråga om att byta DS-nick med varandra och sedan ta det därifrån. 

    Brukar kalla DS för Facebook för vuxna där man håller kontakt med personer man träffat men att söka nya kontakter vi DS är rent slöseri med tid. 

    Fördelen med klubbar är att man får kemiträff på köpet då man ofta har trevliga samtal i bastun, bubbelpoolen eller baren. 

    Personligen har jag ingen annan kontakt en rent sexuellt med mina älskare, vilket också är ett krav från min man.

    Inget soffmys, inget sova över eller andra sociala aktiviteter. 

  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-05-06 10:21:05 följande:

    Swingersklubbar kombinerat med Darkside tycker jag fungerar bra. 

    Träffar man någon trevlig på en klubb så kan man fråga om att byta DS-nick med varandra och sedan ta det därifrån. 

    Brukar kalla DS för Facebook för vuxna där man håller kontakt med personer man träffat men att söka nya kontakter vi DS är rent slöseri med tid. 

    Fördelen med klubbar är att man får kemiträff på köpet då man ofta har trevliga samtal i bastun, bubbelpoolen eller baren. 

    Personligen har jag ingen annan kontakt en rent sexuellt med mina älskare, vilket också är ett krav från min man.

    Inget soffmys, inget sova över eller andra sociala aktiviteter. Självklar kan man också använda bodycontact som ett forum för att hålla kontakt med bodycontact är om möjligt ännu mer desperata killar än DS.


  • Gbgkillen73a

    Ja det finns ju en risk att hon får känslor för en annan man. Men den risken finns ju oavsett form av umgänge. Om ni har en kärleksfull relation så är ju såklart riken mycket mindre. Ett alternativ är att hon träffat gifta män. Jag har träffat några gifta kvinnor i öppna relationer. Det var ljuvligt skönt. 

  • Anonym (Ilse)

    Mitt råd är att ni pratar om vad som skulle hända om hon skulle få känslor för en annan man. Vad skulle det innebära för henne? Anser hon då att hon måste följa de känslorna eller kan hon tänka att känslor kommer och går. Att om man inte träffar den mannen på ett tag så försvinner känslorna. Så ert förhållningssätt till om hon skulle få känslor tycker jag spelar in. 
    Sen kan ni ju ha regler. Som att ni bara kommunicerar med mannen i trepartsamtal där alla kan se allt som skrivs. Att ni bara träffar honom tillsammans osv. 
    Ni behöver hitta det som passar er. 

Svar på tråden MFM