• HermioneGranger

    Söker plastföräldrar

    Hej,

    Vet inte om det är rätt ställe eller så men ger det ett försök.

    Jag är en vuxen kvinna 30+ och bor i Göteborg/Eriksberg tillsammans med min sambo. Stadigt och vardagligt liv. Tyvärr har jag aldrig haft några föräldrar i mitt liv, varken mamma eller pappa. 

    Hade bara en tanke om att kanske hitta plastföräldrar? Söker inte att bli adopterad. Men, hade varit trevligt att kanske skriva God Jul, Grattis på födelsedagen till varandra eller dela med vad som händer i ens liv. 


    Skriv gärna ett meddelande.

  • Svar på tråden Söker plastföräldrar
  • Zaro

    Fint inlägg, hoppas du hittar vad du söker. Jag själv söker en mormor/morfar till mitt barn som ligger i magen, eftersom jag också saknar föräldrar.

  • barnens ö

    Jag har djuren men det finns säkert en vuxen som kan ta sig an dig. 

    Mitt första barn dog i barnsängen, mitt andra barn ramlade från balkongen och kunde räddats men jag tog i för hårt under livräddningsmanövern. Sen hade jag ett till barn med en annan vid sidan av som inte får träffa mig. 

    Det finns sorger hos alla gamla människor. 


    Abakus
  • Anonym (I)
    barnens ö skrev 2024-05-25 19:52:02 följande:

    Jag har djuren men det finns säkert en vuxen som kan ta sig an dig. 

    Mitt första barn dog i barnsängen, mitt andra barn ramlade från balkongen och kunde räddats men jag tog i för hårt under livräddningsmanövern. Sen hade jag ett till barn med en annan vid sidan av som inte får träffa mig. 

    Det finns sorger hos alla gamla människor. 


    Vad menar du med att du tog i för hårt? Hade du ihjäl ditt barn?
  • Anonym (Nyfiken)

    Vilken rar tråd. Är inte vad du söker men delar dina tankar. Följer tråden med nyfikenhet. Har ju biologiska föräldrar men kommer från en väldigt dysfunktionell familj och trasig barndom där jag fått tak över huvudet och mat men inget utöver det. Min pappa såg jag nästan aldrig, sen dog han. Mamma är psykiskt sjuk och hade i princip lika väl kunnat vara död, hon är "borta" mentalt/emotionellt, alltid varit. Nu i vuxen ålder saknar jag en familj, en trygghet och någon att vända mig till så som jag ser att andra "normala" människor kan göra med sina föräldrar.

    Kram på dig. Jag hoppas att du hittar vad du söker. Kanske skulle jag också våga efterlysa ett liknande upplägg i så fall. 

Svar på tråden Söker plastföräldrar