• Seaman

    Dela med sig av sin fru

     Hej


    Jag är en kille med utländsk ursprung som har varit gift i ca 5 år med en kvinna, och hon är också ifrån samma land som jag dessutom har vi ett barn.


    Det är så här att jag har en fantasi som har blivit starkare och starkare med tiden.


    Min fantasi är att se på min fru när hon har sex med en annan kille och sedan ska jag också vara med  i min fantasi är killen en svensk man.


    Många gånger när jag har sex med min fru så har jag berättat dessa fantasierna för henne och hon har varit med i leken och njutit av det va jag har förstått.


    Men efteråt har det alltid blivit tyst och vi har inte snackat om det tills nu ikväll, och det var hon som öppnade ämnet.


    Hon frågade mig om jag var seriös, och jag svarade med att säga nej och att det var bara en fantasi som jag bara tänkte på då vi bara har sex.


    Jag frågade samma fråga till henne, då svarade hon med att säga nej, och att hon bara gillade det för den stunden då vi hade sex.


    I vårt kultur är sånt snack mycket känsligt och att utföra det är ännu känsligare.


    Min fråga är… Är någon i samma situation eller varit i samma situation?


    Mvh


     

  • Svar på tråden Dela med sig av sin fru
  • MickeN1973

    kulturen är ointressant,  det är däremot hur ni kan prata om saker och ting på en seriös nivå

    Det som har hänt nu är att din fru utfrån  vad du har berättat under sexakten, har frågat om du ville prova detta i verkligheten.
    och detta nobbar du genom att säga att du inte var seriös

    Då är det inte så konstigt att hon också säger nej när du frågar henne.

    Om vi förutsätter att du verkligen vill detta,  då får du ta uppdiskutionen med din fru vid ett passande tillfälle

  • Seaman

    Jo du har rätt..men det är en fantasi som jag har.
    Är lite rädd om hur det kan sluta, om hon svarar ja så får vi kanske gå en steg längre , svarar hon med att säga nej då komer jag kanske känna mig lite korkad.

    Tack för att du svarade MickeN

  • MickeN1973
    Seaman skrev 2010-05-24 02:04:08 följande:
    Jo du har rätt..men det är en fantasi som jag har.Är lite rädd om hur det kan sluta, om hon svarar ja så får vi kanske gå en steg längre , svarar hon med att säga nej då komer jag kanske känna mig lite korkad.Tack för att du svarade MickeN
    ja hon kände sig säkert korkad när du sa att du inte var seriös.

    först och främst måste ni vara överens om att det är något ni vill

    Sen kan ni fundera på hur ni vill förverkliga det.

    vilket land är du ifrån?
  • Seaman

    Hon förstog nog att jag skämdes lite och svarade så, annars tror jag att hon tänker på det också eftersom vi har snackat om det nästan varje gång vi har haft sex.

    Vi är Turk från Makedonien

  • Seaman
    Seaman skrev 2010-05-24 02:21:49 följande:
    Hon förstog nog att jag skämdes lite och svarade så, annars tror jag att hon tänker på det också eftersom vi har snackat om det nästan varje gång vi har haft sex.Vi är Turk från Makedonien...
  • Lekfull

    Jag tror att din fru skulle vilja att prova på.
    Jag hadde samma fantasi som du, men vi gjorde slag i saken.
    Det är underbart att se sin fru njuta av en annan man.
    Men bara båda är med på det.

  • Seaman

    Vi har snackat om det igen och då sa hon att hon är med på det men är rädd för att om vi komer att ångra oss efteråt.
    Egentligen vill jag inte ha det så planerad, det ska bara va pang på efter en kväll ute på krogen eller en semester osv.

    Hur gick det för dig?

  • Lekfull

    Allt beror på den andra mannen, hur allvarligt han tar det.
    Den mannen som vi använder är med på noterna.
    Han ser det mest som en kul grej, vi har börjat att krydda tillvaron mad att hjälpas åt att tillfredställa min fru.
    Det är underbart att se henne njuta av oss båda.

  • Anonym (Jorå'så'att)

    Exakt samma funderingar har vi, dvs min sambo och jag. Det var jag som först förde det på tal medan vi sexade. Frågade sedan om hon skulle vilja prova och först ville hon fundera på det. När jag frågade igen så sa hon att skulle kunna tänka sig att prova, men bara om det kändes rätt för alla inblandade.


    Kruxet med våran situation är att min sambo är väldigt undergiven och jag är följaktligen den som dominerar, speciellt i alla sexuella situationer. Skulle vi genomföra den här fantasin så funkar det bara för mig om hennes roll är fortsatt undergiven. Men hon känner sig obekväm med att någon att än jag får dominera henne så för att det ska fungera för oss så måste jag även stå över den andre mannen.
    Jaja, vi får se om det blir något annat än en fantasi, men man kan ju faktiskt njuta av en sådan också. Även gemensamt genom att prata om den medan man gökar.
    Det var faktiskt riktigt nära att bli av en gång när vi åkte på en kryssning men då var det jag som fegade ur, sambon visste inte om att jag planerat något men när jag berättade efteråt och frågade om hon hade gått med så svarade hon efter viss tvekan jakande. Speciellt med tanke på att en viss berusningsgrad hade hunnit inträffat och en del hämningar förmodligen hade släppts.
  • Seaman

    Kan tänka mig att ni har det skönt.

    Det som gör mig riktigt tänd är att se en annan kille få min kvinna njuta, eftersom min fru alldrig har haft en annan kille än mig intimt.

Svar på tråden Dela med sig av sin fru