• USA111

    Men skrika vad fatligt

    Personer som har problem med folk som skriker men hallå vem som helst skriker inget fel med det gå bara till gröna lund sa att man ej fick skrika folk trodde man var en åldnad i fn skräckfilm. Men hallå

  • Svar på tråden Men skrika vad fatligt
  • Anonym (?)

    Att skrika är att tappa fattningen. Mitt ex började alltid skrika, i telefon eller "live"
    Det bästa var att hålla sig lugn, inte höja rösten eller börja svära eller kasta skit tillbaka. Det gjorde henne vansinnig, haha, hon skrek och svor som en galning. Kunde lägga luren på bordet så fick hon gapa av sig. Riktigt psykfall.

  • Anonym (S)

    Obehagligt med människor som skriker. Man kan göra sig förstådd utan skirk. En sak om man blir rädd eller om det är en akut situation.

  • Anonym
    USA111 skrev 2024-05-12 22:25:58 följande:
    Men skrika vad fatligt

    Personer som har problem med folk som skriker men hallå vem som helst skriker inget fel med det gå bara till gröna lund sa att man ej fick skrika folk trodde man var en åldnad i fn skräckfilm. Men hallå


    När skriker du? I Vilka sammanhang?

    Om det är när du är den enda som gör det, måste du väl märka att det bara är du? Det är ju ett tecken på att det inte är normalt att skrika i den situationen.
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-05-13 15:14:37 följande:

    I ljudmeddelande på messenger


    Men varför skriker man i ett meddelande?

    Det är väl inte jämförbart med Gröna Lund?
  • Anonym (Tyst!)

    Om jag ska vara ärlig så förstod jag inte så mycket av frågan. Det är så dålig svenska. NEJ! Man ska inte skrika! Det gör vi inte här i Sverige.

  • Anonym (?)

    Skriker du så har du gjort bort dig - de luxe.
    Är ett tecken på en mindre och klart osäker människa, Någon som inre kan försvara sin sak utan skriker istället.
    Rätt bra sätt att förminska sig själv, Men visst - skrik på.....

  • USA111
    Anonym (Coco) skrev 2024-05-13 22:03:46 följande:

    Ljudmeddelanden till vem?


    I en chattgrupp på facebook
Svar på tråden Men skrika vad fatligt