• Anonym (Mora)

    Blir du attraherad av andras utseende?

    Har du sett män och kvinnor som du tyckte såg bra ut? Kan vara deras ansikte och kroppen.
    Tycker du att du är ytlig? Tycker du att andra är ytliga som känner så?
    Jag såg två kvinnor som kollade på Terminator 2. En sa att beskyddaren inte är lika stilig som i ettan. Det var tydligen viktigast.
    En sa "är det Arnold? Han är inte lika stor som i första filmen"
    Ytligt?

  • Svar på tråden Blir du attraherad av andras utseende?
  • Anonym (Nope)

    Nej, attraktion är en dragningskraft. det är inget jag känner från enbart utseende. Det är en kombination av flera saker som tex röst, karisma, personlighet, lukt, attityd, kroppsspråk, ögon osv osv

    jag kan tycka någon är snygg, söt, stilig osv utan att vilja ta kontakt, ligga med personen eller inleda en relation med personen. Som att se en fin tavla tex.

  • Anonym (Tröttsamt)

    Mora är kaffedrakens andra alias om någon missat detta. 

  • Anonym (S)
    Anonym (Mora) skrev 2024-04-22 09:14:15 följande:
    Blir du attraherad av andras utseende?

    Har du sett män och kvinnor som du tyckte såg bra ut? Kan vara deras ansikte och kroppen.
    Tycker du att du är ytlig? Tycker du att andra är ytliga som känner så?
    Jag såg två kvinnor som kollade på Terminator 2. En sa att beskyddaren inte är lika stilig som i ettan. Det var tydligen viktigast.
    En sa "är det Arnold? Han är inte lika stor som i första filmen"
    Ytligt?


    Kvinna här. Ja ibland så, vissa utseenden har något som slår an nån sorts sträng i mig. Nej inte alls, jag ser vad som finns runt mig.

    Varför undrar du, såklart finns det intressanta utseenden precis som en utsikt kan vara vacker etc?
  • Anonym (S)

    Attraktion är något annat, enbart ett vackert utseende räcker inte för det.

  • Anonym (Miss Em)

    Jag tycker de flesta  människor är ytliga. Hur många är det inte som dissar överviktiga tex? Inte nog med det så snackar de ofta skit om de på forum eller bakom ryggen. 

    Jag är inte alls ytlig, tro?t eller ej. Har haft ett mångfald av män. I alla storlekar och alla möjliga utseenden. Allra mest kär var jag i en kille som många tyckte var ful. Faller för personlighet, charm och det allra viktigaste för mig leendet! En kille som har ett fint leende och ler ofta är vacker enligt mig.

Svar på tråden Blir du attraherad av andras utseende?