• Anonym (Fundersam)

    Varför älskar så många (hetero)-killar analsex??

    Förlåt för obscent språk i inlägget, men: Blir inte klok på hur besatta väldigt många (hetero)-män verkar vara på att knulla kvinnor i röven! Varför, undrar jag? 
    Tycker ni karlar att det är så skönt, eller vad handlar det om? 
    Tänk på att det finns säkert bajsrester därinne där ni kör in den! Usch! 
    Inte vet jag särskilt många kvinnor som njuter av att bli påsatta därbak heller. Jag har prövat, skitobehagligt! Kändes som att en bajskorv åkte in-och-ut och in-och-ut. Ont gör det också! Hur kan ni tjata på kvinnor som inte vill, och bli kåta fastän ni vet att hon känner obehag?! Hur kan man njuta av något när man vet att den andre inte njuter, utan bara ställer upp för att få tyst på tjat?
    Hur kan man tända på en kroppsöppning där det kommer ut bajs?? Jag fattar inte, så förklara gärna! 

    Obs:vet att det även finns en del kvinnor som gillar analsex. Ni kvinnor får gärna svara i tråden och berätta era erfarenheter och hur ni ser på saken.

  • Svar på tråden Varför älskar så många (hetero)-killar analsex??
  • Anonym (Mattias)

    Hur tänker du då? Det är ju inte på grund av porr som vi tänder på en fin rumpa och analen är ju extra trång, och trångt är ju skönt för kuken.

  • Anonym (Mattias)

    Jag gillar att slicka en tjej i rumpan när hon står på alla fyra. Nyduschad så klart. Finns de som stönar av det :).

  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Äckligt) skrev 2024-04-10 06:36:21 följande:

    För att...de kanske inte är hetero egentligen?


    Haha what? Analt är inte enbart kopplat till homosexualitet.
  • Anonym (M)
    Anonym (Mannen2) skrev 2024-04-10 19:15:43 följande:
    Knappast vanligt att vilja slicka där.

    Många får knappast skador av det. RFSU och andra organisationer skriver ju till och med om det på sina siter. Skador kan man få när någon inte vet vad de pysslar med och då är det inte heller skönt alls. 

    Fördelen är att det är skönt för minst en part. Mitt ex gillade det delvis för att det var skönt för mig. Precis som jag gillade att skicka henne för det var skönt för henne.

    Man måste inte själv få ut något av saker i en relation. Man kan göra det för sin partners skull. Och efter ett tag mår man bra för att man gör något den andra mår bra av. 
    Hur kan man vilja göra något som ens partner inte får ut något av, hade aldrig kunnat njuta av något som inte den andre njuter av, URK
  • Anonym (Mannen2)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 21:50:07 följande:
    Hur kan man vilja göra något som ens partner inte får ut något av, hade aldrig kunnat njuta av något som inte den andre njuter av, URK
    Det är normalt att man gör saker bara för att man älskar sin partner. Man ger gåvor, tjänster eller närhet för man vet att ens partner uppskattar just det. Att se ens partner må bra gör att man själv mår bra. 

    Vad får den givande partnern ut av oralsex exempelvis? Inget i början men när man hör att sin partner njuter så börjar man tycka om det.

    Samma sak med analsex förutom att det kräver mer kunskap och förberedelser.

    Sen finns det ju de som tycker om analsex. Det är trots allt en erogen zon. Men det kan behövas tid för att nå dit.

    Jag har haft analsex i fyra av mina förhållanden. Dock inte i mitt nuvarande då ett av hennes ex gjorde fel och det skrämde hennr.
    Men mitt ex sa först att hon hade det med mig för att hon älskade mig. Sen för att hon blev upphetsad av att höra mig njuta och till sist efter några år sa hon att hon tyckte det var skönt.

    Mitt ex innan det sa liknande saker.
  • Anonym (Sagan Om Analkungens Återkomst)
    Anonym (Mina) skrev 2024-04-10 12:58:00 följande:

    De vill slicka inne i hålet också! 🤮


    Hur kan man inte tycka att det är äckligt?!!!!

    Sen får man inte glömma att många får skador av det!

    Det finns inga fördelar, om man inte vill utesluta graviditet. Men nackdelarna är större iaf!


    Vilka är "de"?
  • Anonym (Sagan Om Analkungens Återkomst)
    Anonym (Mina) skrev 2024-04-10 12:58:00 följande:

    De vill slicka inne i hålet också! 🤮


    Hur kan man inte tycka att det är äckligt?!!!!

    Sen får man inte glömma att många får skador av det!

    Det finns inga fördelar, om man inte vill utesluta graviditet. Men nackdelarna är större iaf!


    Jo, slickar man för mycket rövhål kan tungan bli överansträngd.
  • Anonym (M)
    Anonym (Mannen2) skrev 2024-04-10 22:38:40 följande:
    Det är normalt att man gör saker bara för att man älskar sin partner. Man ger gåvor, tjänster eller närhet för man vet att ens partner uppskattar just det. Att se ens partner må bra gör att man själv mår bra. 

    Vad får den givande partnern ut av oralsex exempelvis? Inget i början men när man hör att sin partner njuter så börjar man tycka om det.

    Samma sak med analsex förutom att det kräver mer kunskap och förberedelser.

    Sen finns det ju de som tycker om analsex. Det är trots allt en erogen zon. Men det kan behövas tid för att nå dit.

    Jag har haft analsex i fyra av mina förhållanden. Dock inte i mitt nuvarande då ett av hennes ex gjorde fel och det skrämde hennr.
    Men mitt ex sa först att hon hade det med mig för att hon älskade mig. Sen för att hon blev upphetsad av att höra mig njuta och till sist efter några år sa hon att hon tyckte det var skönt.

    Mitt ex innan det sa liknande saker.
    Ja det kan man göra saker för sin partner, men det var inte poängen. fortfarande när det gäller just sex fattar jag inte hur kan den andre partnern utnyttja något sånt för egen njutning om den andre inte får ut något av det och inte njuter av det. När det gäller sex ska båda njuta av aktiviteten i min värld, skulle aldrig kunna njuta av något sexuellt som den andre inte får ut något av, helt avtändande tanke. För övrigt skulle jag inte vilja ha gåvor heller om den andre inte fick ut något av att ge, själv älskar jag att ge och njuter av det både gåvor och tex oralsex.
  • Anonym (Mina)
    Anonym (Mannen2) skrev 2024-04-10 22:38:40 följande:
    Det är normalt att man gör saker bara för att man älskar sin partner. Man ger gåvor, tjänster eller närhet för man vet att ens partner uppskattar just det. Att se ens partner må bra gör att man själv mår bra. 

    Vad får den givande partnern ut av oralsex exempelvis? Inget i början men när man hör att sin partner njuter så börjar man tycka om det.

    Samma sak med analsex förutom att det kräver mer kunskap och förberedelser.

    Sen finns det ju de som tycker om analsex. Det är trots allt en erogen zon. Men det kan behövas tid för att nå dit.

    Jag har haft analsex i fyra av mina förhållanden. Dock inte i mitt nuvarande då ett av hennes ex gjorde fel och det skrämde hennr.
    Men mitt ex sa först att hon hade det med mig för att hon älskade mig. Sen för att hon blev upphetsad av att höra mig njuta och till sist efter några år sa hon att hon tyckte det var skönt.

    Mitt ex innan det sa liknande saker.
    En erogen zon för män inte kvinnor ja.
    Då får ni börja ha sex med män eftersom det är mest givande för dom.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Mina) skrev 2024-04-11 00:26:53 följande:
    En erogen zon för män inte kvinnor ja.
    Då får ni börja ha sex med män eftersom det är mest givande för dom.
    Behöver inte ha sex med män, eftersom att det är kvinnor idag som ber en om att göra det. 
  • Anonym (Mannen2)
    Anonym (Mina) skrev 2024-04-11 00:26:53 följande:
    En erogen zon för män inte kvinnor ja.
    Då får ni börja ha sex med män eftersom det är mest givande för dom.
    Det är en erogen zon även på kvinnor. Erogen betyder bara att det är en mycket känsligare del på kroppen.

    Det är denna känslighet som initialt sett gör det obehagligt men sen kan göra att man upplever något positivt.

    Det du tänker på är att man kan nå prostatan via analen. Det är en annan erogen zon. Jag syftar på området kring analen. 

    Så här skriver RFSU om analsex: www.rfsu.com/sv/inspiration/sex-lust/experten-sa-har-du-skont-analsex/
  • Anonym (Mina)
    Anonym (Mannen2) skrev 2024-04-11 00:51:46 följande:
    Det är en erogen zon även på kvinnor. Erogen betyder bara att det är en mycket känsligare del på kroppen.

    Det är denna känslighet som initialt sett gör det obehagligt men sen kan göra att man upplever något positivt.

    Det du tänker på är att man kan nå prostatan via analen. Det är en annan erogen zon. Jag syftar på området kring analen. 

    Så här skriver RFSU om analsex: www.rfsu.com/sv/inspiration/sex-lust/experten-sa-har-du-skont-analsex/

    Ok.
    Ja, det var den erogena zonen hos mannen jag tänkte på.
    Men usch, den där sidan var rena reklamen för a-sex! 

  • Anonym (Mannen2)
    Anonym (M) skrev 2024-04-11 00:21:23 följande:
    Ja det kan man göra saker för sin partner, men det var inte poängen. fortfarande när det gäller just sex fattar jag inte hur kan den andre partnern utnyttja något sånt för egen njutning om den andre inte får ut något av det och inte njuter av det. När det gäller sex ska båda njuta av aktiviteten i min värld, skulle aldrig kunna njuta av något sexuellt som den andre inte får ut något av, helt avtändande tanke. För övrigt skulle jag inte vilja ha gåvor heller om den andre inte fick ut något av att ge, själv älskar jag att ge och njuter av det både gåvor och tex oralsex.
    Det är ingen skillnad på oralsex och analsex i detta avseende förutom att det krävs lite mer tålamod, kunskap och engagemang för att känna precis det du känner vid oralsex.

    Du känner ju detta vid oralsex för du genom handlingar byggt upp något positivt kring det hela. I början tyckte du antagligen att det var lite äckligt. Eller om personen inte var helt ren. Eller att det var äckligt om personen kom i din mun.

    På samma sätt finns det ett obehag i början vid analsex. Men med kunskap och rätt metoder så försvinner det obehaget och börjar ersättas av något positivt precis som vid oralsex. 

    Det är genom att våga göra obehagliga saker vi växer som människor. Inte av att göra det som är roligt och lustfyllt. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Mannen2) skrev 2024-04-11 01:01:30 följande:
    Det är ingen skillnad på oralsex och analsex i detta avseende förutom att det krävs lite mer tålamod, kunskap och engagemang för att känna precis det du känner vid oralsex.

    Du känner ju detta vid oralsex för du genom handlingar byggt upp något positivt kring det hela. I början tyckte du antagligen att det var lite äckligt. Eller om personen inte var helt ren. Eller att det var äckligt om personen kom i din mun.

    På samma sätt finns det ett obehag i början vid analsex. Men med kunskap och rätt metoder så försvinner det obehaget och börjar ersättas av något positivt precis som vid oralsex. 

    Det är genom att våga göra obehagliga saker vi växer som människor. Inte av att göra det som är roligt och lustfyllt. 

     


    Nej jag har aldrig tyckt det var äckligt med oralsex. Och jag skulle aldrig vilja att någon gjorde nåt som den kände var motbjudande på mig i hopp om att han ska vänja sig och kanske tycka om det mer senare. Skulle aldrig kunna njuta av ett sånt scenarie.

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför älskar så många (hetero)-killar analsex??