• Nandez

    Robinson 2024 Vår

    I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

    Väl mött😀

    OBS
    Inga spoilers 

  • Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 19:46:13 följande:
    Olivia vann den. Men Rooble skryter om att han är så säker på att klara sig vidare vid nästa tävling.
    Robble är bra på att skryta, men var väl näst sist igen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 20:14:25 följande:

    Hmm,så Pål hävdar att han inte bryr sig om maten? Ok,,det har vi ju sett...Drömmer


    Pål smörar in sig så att han tror att ingen ska rösta på honom Skrattande
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:29:10 följande:
    Robble är bra på att skryta, men var väl näst sist igen.
    Ok. Ja,jag hann inte se allt i början då jag var på orienteringstävling med barnen. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:29:59 följande:
    Pål smörar in sig så att han tror att ingen ska rösta på honom Skrattande
    Ja,det kan nog ligga något i det.

    Undrar vart Nandez har tagit vägen? Har inte sett till henne i tråden på flera dagar nu.
  • Jhannis

    Kul att Simone kom tvåa och att Markus och Alex gick vidare. Hade inte räknat med att Olivia skulle ta immuniteten, men hon gjorde det.

    Nu håller vi tummarna att Robble åker ut i utslagstävlingen och att Pål röstas ut eller blir vald i duellen och åker ut. Efter det har vi rätta personer kvar i Finalveckan.

    I finalveckan får Mauren, Zayra och Olivia åka ut inann det tre som tävlar om priset är kvar....eller har jag räknat rätt vilka som är kvar Skrattande

  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 21:30:15 följande:
    Ok. Ja,jag hann inte se allt i början då jag var på orienteringstävling med barnen. 
    Jag kollade play då jag tog ett lugnt bad med min stukade fot när programmet var på tv.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 21:31:11 följande:
    Ja,det kan nog ligga något i det.

    Undrar vart Nandez har tagit vägen? Har inte sett till henne i tråden på flera dagar nu.
    Hon var i en annan tråd som jag startat, men jag frågade inte varför hon inte kommer här. Tror att hon läser i alla fall.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:38:29 följande:
    Hon var i en annan tråd som jag startat, men jag frågade inte varför hon inte kommer här. Tror att hon läser i alla fall.
    Skrev fel jag har inte startat denna tråd utan Nandez har startat den. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:35:16 följande:

    Kul att Simone kom tvåa och att Markus och Alex gick vidare. Hade inte räknat med att Olivia skulle ta immuniteten, men hon gjorde det.

    Nu håller vi tummarna att Robble åker ut i utslagstävlingen och att Pål röstas ut eller blir vald i duellen och åker ut. Efter det har vi rätta personer kvar i Finalveckan.

    I finalveckan får Mauren, Zayra och Olivia åka ut inann det tre som tävlar om priset är kvar....eller har jag räknat rätt vilka som är kvar Skrattande


    Ja,jag håller med dig. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:36:42 följande:
    Jag kollade play då jag tog ett lugnt bad med min stukade fot när programmet var på tv.
    Ok. Ja.hur går det med foten?
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 21:38:29 följande:
    Hon var i en annan tråd som jag startat, men jag frågade inte varför hon inte kommer här. Tror att hon läser i alla fall.
    Ok. Ja,jag har också sett henne i andra trådar. Men inte i den här.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 21:51:16 följande:
    Ok. Ja.hur går det med foten?
    Jag kan gå med foten nu, men svårare då jag ska ha skor på mig. Bandaget gör att jag får blodutgutningar fram på tårna. Lite ont när jag vrider, men helt klart så är det bättre.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 21:51:51 följande:
    Ok. Ja,jag har också sett henne i andra trådar. Men inte i den här.
    Nä här har inte Nandez varit och vad det beror på vet inte varken du eller jag. Tråkigt är det för jag saknar Nandez.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 22:44:30 följande:
    Jag kan gå med foten nu, men svårare då jag ska ha skor på mig. Bandaget gör att jag får blodutgutningar fram på tårna. Lite ont när jag vrider, men helt klart så är det bättre.
    Ok. Skönt att det går åt rätt håll,i alla fall. Glad
    Men jag vet hur besvärligt det kan vara.
    Har som sagt varit med om det 2 gånger bara med fötterna.
    Även handlederna har jag lyckats stuka. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-16 22:46:33 följande:
    Nä här har inte Nandez varit och vad det beror på vet inte varken du eller jag. Tråkigt är det för jag saknar Nandez.
    Nej,precis.

    Ja,det är samma här. 
Svar på tråden Robinson 2024 Vår