• Anonym (KK sidor)

    Bra sidor för att hitta KK

    Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

    Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

    Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

    några tipps för bra sidor 

    tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

  • Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Värmlandsman
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-08 15:55:42 följande:
    Är det då känner du att du inte velat gå vidare, som du nämnde? Säger du det på träffen och tackar för dig? Eller hur blir en sån situation undrar jag lite över.

    Jag har sagt det både på träffen eller i kommunikationen efter när jag hunnit tänka/känna efter lite. Någon gång har attraktion ändå funnits, men det har inte känts bra på andra sätt. Jag personligen behöver ändå känna något för personen för att vilja gå vidare. 


     

  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-08 15:55:42 följande:
    Är det då känner du att du inte velat gå vidare, som du nämnde? Säger du det på träffen och tackar för dig? Eller hur blir en sån situation undrar jag lite över.
    Jag var på många sådan typer av träffar förr när jag var aktiv. Det brukade bli så att man stämde av online eller över telefonen efter träffen, och om bägge tyckte att det klickade så körde vi vidare... eller annars så gick man vidare och släppte kontakten.
  • Anonym (Ajax)

    Hur ser du ut Ts? Ser du bra ut, är vältränad och attraktiv? Om din fru inte är intresserad, på vilket sätt skulle andra kvinnor tycka att du är intressant? Och vill träffa just dig som KK?

  • Anonym (D)
    Anonym (Ajax) skrev 2024-05-08 16:43:00 följande:

    Hur ser du ut Ts? Ser du bra ut, är vältränad och attraktiv? Om din fru inte är intresserad, på vilket sätt skulle andra kvinnor tycka att du är intressant? Och vill träffa just dig som KK?


    Kvinnor tröttnar på sex med sin partner efter några år spelar ingen roll hur vältränad hur trevlig, hur mycket man hjälper till hemma,,
  • Anonym (Linda)
    Värmlandsman skrev 2024-05-08 16:06:31 följande:

    Jag har sagt det både på träffen eller i kommunikationen efter när jag hunnit tänka/känna efter lite. Någon gång har attraktion ändå funnits, men det har inte känts bra på andra sätt. Jag personligen behöver ändå känna något för personen för att vilja gå vidare. 


     


    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-08 16:08:39 följande:
    Jag var på många sådan typer av träffar förr när jag var aktiv. Det brukade bli så att man stämde av online eller över telefonen efter träffen, och om bägge tyckte att det klickade så körde vi vidare... eller annars så gick man vidare och släppte kontakten.

    Jag har också haft sån träff ibland och killarna vill liksom ha svar där och då. Ska vi gå hem nu, typ så. Så det kanske är olika. Så ingen höjdare att försöka tycker jag iallafall.
  • Värmlandsman
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-09 13:41:38 följande:
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-08 16:08:39 följande:
    Jag var på många sådan typer av träffar förr när jag var aktiv. Det brukade bli så att man stämde av online eller över telefonen efter träffen, och om bägge tyckte att det klickade så körde vi vidare... eller annars så gick man vidare och släppte kontakten.

    Jag har också haft sån träff ibland och killarna vill liksom ha svar där och då. Ska vi gå hem nu, typ så. Så det kanske är olika. Så ingen höjdare att försöka tycker jag iallafall.
    Nej, det förstår jag kan bli jobbigt. Ibland (oftast) vill man ha lite betänketid. Jag funkar inte riktigt med pang på heller, men alla är vi olika. 
  • Anonym (Lloyd Cole)

    TS, är du snygg, framåt och rik så kan du säkert finna ett KK.

  • Anonym (Man)

    Grindr är superbra, man får massvis av förslag från personer som är intresserade av snabba sexträffar direkt.

  • Anonym (Lloyd Cole)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-09 17:48:32 följande:

    Grindr är superbra, man får massvis av förslag från personer som är intresserade av snabba sexträffar direkt.


    Som man på den sidan?
  • Anonym (VillVågarinte)

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?

  • jakeman111
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?


    Samma här! Känns alldeles för risky, men är trött på att gå runt och vara kåt utan att få något för det. Min sambo och jag har slutat ha sex sedan 1,5 år tillbaka, någon enstaka gång då och då, hon säger att hon är ?trött? hela tiden. Hon kanske har en KK redan??
  • Anonym (Man)
    Anonym (Lloyd Cole) skrev 2024-05-09 22:08:56 följande:
    Som man på den sidan?
    Precis, fast det är en app.
  • Värmlandsman
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?


    Det tryggaste (tycker jag åtminstone) är ju att hitta någon i samma situation som du/oss.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

    Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?


    Det är fördelen med Victoria Milan där de flesta redan är upptagna och söker vid sidan av. Då blir det ett gemensamt intresse av att bägge håller det diskret.

    Fast ibland fungerar det inte... jag har haft ett par tjejer som blivit tokkära i mig och på eget bevåg berättat för sina män, vilket lett till avslut i deras relationer.
  • Anonym (win)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-14 15:35:39 följande:
    Fast ibland fungerar det inte... jag har haft ett par tjejer som blivit tokkära i mig och på eget bevåg berättat för sina män, vilket lett till avslut i deras relationer.

    Men varför skulle det vara något negativt?
    Deras män slapp leva med otrogna skithögar och tjejerna är fria att knulla runt utan att bete sig som ett rövhål.... jag skulle kalla det win-win för båda.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (win) skrev 2024-05-14 17:50:25 följande:

    Men varför skulle det vara något negativt?
    Deras män slapp leva med otrogna skithögar och tjejerna är fria att knulla runt utan att bete sig som ett rövhål.... jag skulle kalla det win-win för båda.
    Det var mycket antaganden där!

    Det är inte någon som sagt att det skulle vara negativt, det är din tolkning.

    Deras män var betydligt större skithögar; det fanns anledningar till att dem sökte en annan man att knulla med.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-15 16:04:04 följande:

    Om du som kille inte är minst en 8:a av 10 så är min och andras erfarenhet att det slöseri med tid att försöka hitta KK eller dejt på nätet. Detta oavsett om du letar något vid sidan av eller är singel.

    Bespara dig förnedringen och ett tillintetgjort självförtroende och leta IRL istället.


    Jag har fått kontakt med några "äkta" kvinnor via VM, i en uppsjö av fejk. Ett par av dem ledde till kk/ONS.

    Men som man där är det lätt att bli ganska illa behandlad, valfriheten för kvinnor är mycket större såklart.

    Det var ofta jag kände mig desperat, dum och fattig efter VM-aktivitet.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-05-15 10:50:56 följande:
    Jag har fått kontakt med några "äkta" kvinnor via VM, i en uppsjö av fejk. Ett par av dem ledde till kk/ONS.

    Men som man där är det lätt att bli ganska illa behandlad, valfriheten för kvinnor är mycket större såklart.

    Det var ofta jag kände mig desperat, dum och fattig efter VM-aktivitet.
    Jag upplevde det inte så när jag höll på med VM. Visst fanns det en och annan scammare, men de var enkla att upptäcka... samma situation där som på de flesta dejtingsiter.
    Sedan fick jag sålla lite bland de verkliga kvinnorna, det var en hel del desperata som man inte klickade med. Jag hittade dock några helt fantastiska tjejer där som jag fått uppleva mycket härligt tillsammans med. Saknar tiden där lite grann, men håller mig numera troget till min nuvarande tjej.

    Kände mig aldrig desperat, jag hade det jättekul med den VM. Samma med Tinder när jag provade det ett kort tag (då jag var separerad)... många härliga tjejer man fick kontakt med där. Glad
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK