• Anonym (tantdille)

    Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..

    Undrar alltid vad detta handlar om? Jag tror att det har väldigt lite med siffror att göra, snarare att de har en föreställning om hur en äldre kvinnas kropp ser ut.

    T ex stora tunga bröst, lite skvalpig dallrig hud, stora höfter och rumpa,  i kombination med en moderlig blick med en glimt i ögonen och redo för bus. Att de kittlar något perverst i dem, en nyfikenhet, som att äntligen få duga sexuellt genom att vara den unga hingsten till en utsvulten klimakteriestinn äldre dam med sjuklig impotent man, alternativt att de har ett stort ömhetsbehov och mummyissues?

    Äldre kvinnor kan man ju dela upp i många olika kategorier och former.

    Det kan ju liksom vara ungdomliga 58-åriga pumor med välbehållna kroppar i tajta kläder, naturella kulturdamer med blå hårslingor, överviktiga oansenliga kvinnor i Birkenstocksandaler med grått hår och bekväma kläder, konservativa knytblusdamer med stram uppsyn och magerlagda kroppar osv eller så finns ju klart den typiska "tanten" med åldrande kropp, tung barm och blommiga klänningar?

    Är det då åldern i sig dessa killar vill åt eller en viss typ av "äldre kvinna"

  • Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..
  • MammAmma
    Bababastant skrev 2022-01-14 17:04:58 följande:

    Sen finns det ju jättemånga killar som inte bryr sig vart de stoppar sin kuk eller vem som suger den. Deras kuk är det centrala.


    Ja, och hur smickrande är det, för någon part, egentligen?
  • Anonym (Kille19)

    Jag är en snart 19 årig kille som ganska nyligen börjat ha sex och jag blir både kåt och fantiserar om kvinnor som är 50+

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille19) skrev 2022-01-16 10:19:32 följande:

    Jag är en snart 19 årig kille som ganska nyligen börjat ha sex och jag blir både kåt och fantiserar om kvinnor som är 50+


    Du är inte ensam jag är 34 år, numera även yngre kvinnor dock vuxna så klart, det verkar vara så att ju äldre man blir så spelar ålder mindre roll oavsett åt vilket håll.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Den äldre kvinnan) skrev 2022-01-14 20:53:20 följande:
    Kombinationen äldre kvinna och yngre man ÄR den oslagbart bästa! Sexuellt och på alla sätt. Kvinnor åldras inte på samma sätt som män utan har massor att ge även efter 40. 
    Ja! Sedan nästan två år tillbaka har jag haft en 20 år yngre kille som min älskare. Sexet är fantastiskt! Han är snäppet för stor för mig men eftersom han är ömsint när det behövs och gör mig (och jag honom naturligtvis!) helt galen av kåthet kan vi ha sex på alla sätt vi vill. Vi träffas så ofta vi kan, ibland en gång i veckan och ibland dröjer det några veckor.

    Förra veckan hade vi inte träffats på typ en månad innan och jag hade inte ens kunnat föreställa mig hur mycket han säger sig ha saknat mig. Djupa kyssar, kramar och han bar mig till sängen och klädde av hela mig medan han kysste varenda del av kroppen. Jag har saknat honom lika mycket och att få vara så nära igen var underbart. 
    Anonym (Den äldre kvinnan) skrev 2022-01-14 20:53:20 följande:
    Sexuellt kan man slappna av ännu mer efter menopaus när man inte behöver oroa sig över graviditet och barnafödande. Och man har självförtroendet att ge sig fullkomligt hän till sin unga hingst.
    Jag har ju dock inte passerat menopaus än så i höstas missade vi skydd en gång och det räckte tydligen för jag plussade några veckor senare. Inte så kul att berätta det för killen men han tog det bra och lovade att ställa upp oavsett vad jag ville. Det slutade i missfall och han var där hela tiden. 

    Egentligen vill jag bara säga att just kombinationen av yngre man/äldre kvinna är helt underbar. Sexet är outstanding och även om jag vet att vi inte kommer att hänga ihop i all framtid så njuter iallafall jag ohämmat nu. Och det gör han också, det ser jag varje gång vi ses. 
  • Anonym (Fdpojke)

    Dels känner jag mig mer uppskattad och det känns mycket roligare att ha sex med en äldre kvinna som kanske vill slita av mig byxorna och ha sex redan efter en timme eller två, istället för en jämnårig tjej som vill vänta ett halvår, om hon ens vill ha sex då.

    Också är jag undergiven och det känns så pirrigt och hett med en skön, kvinnlig och erfaren äldre kvinna medan jag står där och darrar av nervositet :P

  • Anonym (John)

    Är över 60 men älskar fantasier och porrfilmer på temat "mogen kvinna med ung man". Finns under etiketter som milf, grannfrun, kompisens morsa mm.

  • Miss Sunny
    Anonym (Underbart) skrev 2024-04-29 12:14:32 följande:
    Ja! Sedan nästan två år tillbaka har jag haft en 20 år yngre kille som min älskare. Sexet är fantastiskt! Han är snäppet för stor för mig men eftersom han är ömsint när det behövs och gör mig (och jag honom naturligtvis!) helt galen av kåthet kan vi ha sex på alla sätt vi vill. Vi träffas så ofta vi kan, ibland en gång i veckan och ibland dröjer det några veckor.

    Förra veckan hade vi inte träffats på typ en månad innan och jag hade inte ens kunnat föreställa mig hur mycket han säger sig ha saknat mig. Djupa kyssar, kramar och han bar mig till sängen och klädde av hela mig medan han kysste varenda del av kroppen. Jag har saknat honom lika mycket och att få vara så nära igen var underbart. 
    Anonym (Den äldre kvinnan) skrev 2022-01-14 20:53:20 följande:
    Sexuellt kan man slappna av ännu mer efter menopaus när man inte behöver oroa sig över graviditet och barnafödande. Och man har självförtroendet att ge sig fullkomligt hän till sin unga hingst.
    Jag har ju dock inte passerat menopaus än så i höstas missade vi skydd en gång och det räckte tydligen för jag plussade några veckor senare. Inte så kul att berätta det för killen men han tog det bra och lovade att ställa upp oavsett vad jag ville. Det slutade i missfall och han var där hela tiden. 

    Egentligen vill jag bara säga att just kombinationen av yngre man/äldre kvinna är helt underbar. Sexet är outstanding och även om jag vet att vi inte kommer att hänga ihop i all framtid så njuter iallafall jag ohämmat nu. Och det gör han också, det ser jag varje gång vi ses. 
    Kan inte hålla mer med, det är bara helt obeskrivligt oslagbart !   
    Jag är nu blivit 65, men jag lyckas fortfarande attrahera yngre män (35-50).

    Jag sitter hellre på äldreboendet och ågrar det jag gjorde, än det jag inte gjorde (eller inte vågade).  Ha det så kul nu, och njut med din unga älskare.  PM`a mig gärrna om du vill diskutera utan en massa dömmande och moralister.
  • Anonym (Signed up for this)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-10 21:20:33 följande:

    Är man och funderar på detta. Tror att det är känslan av mer kvalitet och att vara lite utvald, komma upp sig lite. Dessutom är det så att män-unga som gamla gärna ser sig som älskare, utvalda av en kvinna för att vi är bra i sängen. Och tror att yngre män tänker att en mogen kvinna har allt hon vill, bra jobb, pengar, snyggt hus osv. Och nu vill hon ha bra sex. "Med mig! Jag är utvald för att jag har hård kuk och kan skjuta fem ggr på raken, dessutom är jag snygg och har magrutor" Den känslan är nog väldigt tillfredställande. När de är med yngre tjejer får de inte den uppskattningen. Yngre tjejer kan vara golddiggers eller bara allmänt ute o ragga. Dessutom är det drama och uppvaktning i oändlighet. På det kan yngre tjejer bli bjudna på krogen en hel kväll och ändå neka sen. De uppskattar inte heller den hårda kuken, för de vet inte om nåt anat.
    Nej, med äldre är det raka besked, riktig kåthet och man får känna sig som en giggolo. 


    Här tror jag att du slår huvudet på spiken faktiskt. Om jag jämför min egen sexualitet nu vid 45 med när jag har runt 20-25 så är det en enorm skillnad dessutom. DÅ varjag inte kåt på riktigt, det handlade aldrig om något sexuellt begär att ligga med en kille/man, det handlade om helt andra saker, t ex bekräftelse, att bli åtrådd och liknande. Allting var så tillrättalagt och sex användes mer som bytesvara.


    Numera har jag sex för att jag känner ett begär. Självklart är detta något som en man känner av. 

  • Anonym (t)
    Anonym (Signed up for this) skrev 2024-04-30 00:37:15 följande:

    Numera har jag sex för att jag känner ett begär. Självklart är detta något som en man känner av. 


    Har alltid haft begär efter en sugen äldre morsa ;)
  • Anonym (Underbart)
    Miss Sunny skrev 2024-04-29 15:16:10 följande:
    Kan inte hålla mer med, det är bara helt obeskrivligt oslagbart !   
    Jag är nu blivit 65, men jag lyckas fortfarande attrahera yngre män (35-50).

    Jag sitter hellre på äldreboendet och ågrar det jag gjorde, än det jag inte gjorde (eller inte vågade).  Ha det så kul nu, och njut med din unga älskare.  PM`a mig gärrna om du vill diskutera utan en massa dömmande och moralister.
    Ja, just så. Jag ångrar hellre något jag gjort än något jag inte gjort eller vågat göra. 😄 

    Tack, för kul har jag, det lovar jag och det verkar min älskare också ha.
    Innan denna killen provade jag några andra men de var så tråkiga och försiktiga att sexet verkligen inte var någon höjdare. 

    Helt rätt, folk kan vara väldigt dömande. Det grundar sig nog i att det är främmande för dem att jag som kvinna tar för mig och ägnar mig åt njutning och livsglädje istället för att torka ihop och sitta och sura. 
  • Anonym (Fredrik)

    Älskar mogna kvinnor! Lyckades sätta på 5 st i olika omgångar under en finlandskryssning :)

  • 83Sofi
    Anonym (Fredrik) skrev 2024-04-30 14:22:52 följande:

    Älskar mogna kvinnor! Lyckades sätta på 5 st i olika omgångar under en finlandskryssning :)


    Ingen överdrift?
  • Anonym (Fredrik)
    83Sofi skrev 2024-04-30 16:43:43 följande:
    Ingen överdrift?
    Nix! Det är en lång kryssning och det finns flera dansgolv att finkamma :)
  • 83Sofi
    Anonym (Fredrik) skrev 2024-04-30 16:52:52 följande:
    Nix! Det är en lång kryssning och det finns flera dansgolv att finkamma :)
    Då är du duktig på att dansa :) 
  • Anonym (Fredrik)
    83Sofi skrev 2024-04-30 16:54:44 följande:
    Då är du duktig på att dansa :) 
    Hyggligt, kommer långt med pondus och charm :)
Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..