• Anonym

    killsex

    jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

  • Svar på tråden killsex
  • netza

    Inget ovanligt, men gå inte bakom ryggen på sin sambo! Var ärlig med henne om hur du känner.

  • pontus1992
    Anonym (Göteborg) skrev 2012-11-02 10:30:17 följande:
    Så att bara bli tillfredställd av en annan är inget för dej då?

    Var i landet bor du?



    är rätt nöjd med hur Johan tillfredställer mig och låter jag någon annan få tillfredställa mig är det nån lite mer erfaren och helst då i samarbete med Johan
  • pontus1992
    netza skrev 2012-11-02 10:33:45 följande:
    Inget ovanligt, men gå inte bakom ryggen på sin sambo! Var ärlig med henne om hur du känner.



    håller med dig både om hur vanlugt det är och att man ska vara ärlig med sin partner om det..

    Tror att det är lika vanligt eller om inte vanligare att en partner skulle acceptera det speciellt med tanke på att det bara är sexuellt. berätta du tänder på sexet men inte på killen resp tjejen om det nu handlar om en bi/nyfiken tjej.
  • Anonym (Göteborg)
    pontus1992 skrev 2012-11-02 10:57:08 följande:


    är rätt nöjd med hur Johan tillfredställer mig och låter jag någon annan få tillfredställa mig är det nån lite mer erfaren och helst då i samarbete med Johan
    Jag ÄR erfaren med hur killar vill bli avsugna! Är dessutom väldigt mycket äldre än du....Johan får gärna vara med, bara du sprutar mej i munnen så!
  • pontus1992
    Anonym (Göteborg) skrev 2012-11-02 11:14:02 följande:
    Jag ÄR erfaren med hur killar vill bli avsugna! Är dessutom väldigt mycket äldre än du....Johan får gärna vara med, bara du sprutar mej i munnen så!



    haha där va ju en till grej som antagligen inte skulle passa oss.. vi tänder bägge bara på killar vår ålder..
  • Exit02

    Jag började fantisera om killar när jag var 25. Det tog 6 år innan jag vågade ta steget och träffa en kille att ha sex med. Träffat 3 st sen dess, det var engångsmöten allihop. Nu fantiserar jag om att ha en pojkvän, är mer min grej än att ha ett rent sexuellt förhållande.

  • kille85

    Jag har sambo och barn och jag är med nyfiken på killsex. Min sambo vet om det och hon tycker jag ska prova att bli påsatt.

  • Anonym (neo)
    haha, undrar om en kille flirtade imorse när jag gick från stationen, han gick förbi mig och vände sig om och sa hej och log, det är väl inte så vanligt?
    såg ut som han ville säga nåt mer, eller att han väntade på att jag skulle säga nåt
  • Anonym (neo)

    Inatt hade jag en gay dröm. Bara hänt ett fåtal ggr. Vi var båda nakna, i ett omklädningsrum. Han visade nåt som låg på ett bord och våra händer snuddade vid varann ibland, pirrade lite. Min halvsvullna kuk vidrörde hans lår en gång och då skrattade han till lite blygt. Undrar om drömmen slutade där, minns inte. Fan också.

  • Skorpionguy_82

    Så typiskt hetro att inte vara insatt i verkligheten , sex är inte en läggning ! Självklart skiljer sig gay sex fr hetero men en bisexuell blir kär i båda könen , att du fantiserar om killars säger inte att du behöver vara bi för det , go for it ! Först då vet du, haft tjej själv som inte hade problem med att jag hade manlig kk

  • Tobbe43

    Vill ligga i 69an med min tjej samtidigt som en kille knullar henne bakefrån. Få se kuken glida in i fittan på riktigt nära håll. Kunna slicka kvinnan och mannen samtidigt. Slicka hennes fitta när han sprutar hennes fitta full med sperma. Blir så jävla låt av tanken. Men vet inte om jag vågar fråga frugan då hon är lite pryd av sig.

    Någon som vill uppleva det?

  • Anonym (Me)

    Skulle med vilja utforska killsex med någon i Malmö trakterna, men vet inte var man ska hitta någon som vill?

  • Mascgaygrabb

    Shoo all här vanlig gay grabb som har tusentals erfarenheter med killar/grabbar o som dom flesta killar gay/bög. Hoppas jag att ni kommer bli bekväma som all killar jag har erfarenhet av. Jag älskar föredrar straight killar/dom som lever ah ni hajar. Jag har haft riktigt sköna erfarenheter av all närmaste kill kompisar som är i mina ögon mina bröder ah ni fattar där också. random killar som man inte ens träffat på stan eller bussen som kommit fram o frågat om vi skulle knulla osv. vi killar är öppna o älskar detta har blivit ännu vanligare och är med stolthet och tacksamhet glad i hjärtat att killarna är bekväma med mig säger bla dom kan vara sig själva runt om mig. Så äre något tveka inte skriv ring eller vad som passar känns bäst. btw hoppas inte inte gör något jag trillade in i tråden här. jag älskar att ha sex med killar är så stolt och glad att jag endast går igång kåt som fan på en annan man sitter vi där spelar FIFA eller ngt annat spel ps5 med endast sockarna på haha SUS no socks on haha ;) så ger vi varandra lite homiesexual Grabb kärlek bitch lapar o slår den andra/brottas o så börjar vi pill ta på varandra/eller en sj men vi gör det på varandra då vi Ah. Sorry förlåt killar för sån lång text såg det nu. hör av er snäll fråga och skriv vad ni vill jag får all möjliga frågor ha lätt för o träffa folk osv. har snap jonasrezai. Btw har utforskat det mesta i sex men är öppen för allt älskar verkligen allt med det endast med killar. vi Bögar uppskattar även mäns kroppar, jag dömer dig aldrig då jag själv är en man o skulle aldrig var respektlös mot en annan man aldrig förödmjukande ah ni fattar. Har haft stoltheten att njuta varje dag sen 10 års ålder njuta av sex knulla andra män. inskolat oskulder älskar rollspel o riktigt snuskigt kink. jag lovar ska vara kort sen. hade en fett skön 3 kant senast igår med 2 sköna snubbar sen satt vi oss i jacuzzin o tog en spliff o skrattade alla av att kärringar är så bitter sura o tål ingenting garv. Är fett glad att killar mer o mer är öppna nu eller asså ni fattar mer tar steget i akt som på grek tiden men and men is for pleasure o den andra delen palla ja inte skriva med nu . även jag min läggning är det den är men identifierar mig inte bah gay är en vanlig grabb uppskattar att alla killarna gillar det. hör av er surra ska höra av mig till 2-4 killar idag min tur höra av sig grabbar vad tror ni hett upphetsande va med 4 grabbar som sitter in princip helt nakna spelar bara o så blir det sexigt skönt killsex såg några killar hade nämnt i andra forum att det en speciell upphetsande grej att va med en annan man och förnedra och bli av en annan man o att dom tydligen inte tände på något annat en sex med bara andra män. fick ett stort leende. sorry grabbar nu jag Ge mig. uppskattar ni gillar sprut vill ni veta hur mycket jag sprutade igår?

  • Anonym (Bengaisänga)
    Tobbe43 skrev 2018-05-03 22:29:32 följande:

    Vill ligga i 69an med min tjej samtidigt som en kille knullar henne bakefrån. Få se kuken glida in i fittan på riktigt nära håll. Kunna slicka kvinnan och mannen samtidigt. Slicka hennes fitta när han sprutar hennes fitta full med sperma. Blir så jävla låt av tanken. Men vet inte om jag vågar fråga frugan då hon är lite pryd av sig.

    Någon som vill uppleva det?


    Jag kan tänka mig det! Beror givetvis var i långa Sverige ni finns, men det skulle jag lätt kunna uppleva. Är 100% hetro men skulle vart intressant att ha gjort det en gång.
  • Mascgaygrabb

    Du är inte alls konstig snälla fina killar från en bög kille dock jag är. Jag knullar med killar sedan 10 års åldern o ligger o hamnar alltid med straight/nyfikna allt den random som sett mig på bussen olik sidor Grindr. killar va inte hårda mot er själva grek tiden men and men is for pleasure när dom eller killarna har upptäckt detta så säger dom att sex med en man är skönt o upphetsande förnedra o bli det av en annan o dom inte tänder eller går igång på annat sex./sorry läs killsex tråden jag svarade på minns ej vilken jag är enligt kill kompisar en one of the kind gay haha dömer aldrig o uppskattar er killar som påstår säger dom kn var sig själva med mig o får boost ibland med att jag ska ha creed tydligen som 10 åring på 1999 sent talet gick ut redan o inget var konstigt med något jag är inte en sän gay man ser på Pride jag är som en vanlig grabb kille samma tankesätt åsikter allt. sorry fråga vad du vill can svara på allt. vad hade du varit sugen på göra jag och du sitter spelar tv spel mörkt rum socks on hehe skämtsamt hah o vi sitter nära varandra sen netflix. Bromance e fett gulligt uppskattar det killar vi dyrkar varandras gym bla bla. berätta älskar höra svarar på allt du vill.

Svar på tråden killsex