• Anonym

    Vart tog alla som tänder på att kissa (på sig) vägen?

    Det fanns en rolig tråd jag gärna läste i som handlade om att tända på att kissa på sig. Den är stängd nu, men var tog alla som gillade det vägen? Har inte sett nån ny tråd om det. Så jag öppnar denna...här kan vi likasinnade prata!

  • Svar på tråden Vart tog alla som tänder på att kissa (på sig) vägen?
  • Anonym (blöjan_gbg)

    Skulle nog aldrig våga att kissa ner mig ibland folk utan gör det på en udda plats.

  • Anonym (inte torrt)
    Malajen1970 skrev 2012-10-21 17:02:51 följande:
    Eller så tröttnade de på alla som inte gillar det själv.
    Själv är jag jävligt trött på alla som måste smutsa ner sådana här trådar med sina åsikter om hur sjukt sånt här är!
    Anonym skrev 2012-10-21 17:34:33 följande:
    Female desperation låter som en bra term för det jag tänder på .  

    Vad för udda platser? Har det varit inför andra? 
    Sök på "I need 2 pee", finns massor av bra klipp! 

    Jag har inte gjort det inför någon men t.ex. i spåret när jag var ute och sprang.. Annars är det mest hemma när jag samtidigt kan smeka mig.
     
  • Mr Espresso
    Anonym skrev 2007-08-19 17:40:47 följande:
    Det fanns en rolig tråd jag gärna läste i som handlade om att tända på att kissa på sig. Den är stängd nu, men var tog alla som gillade det vägen? Har inte sett nån ny tråd om det. Så jag öppnar denna...här kan vi likasinnade prata!

    Förhoppningsvis har de kissat klart!

  • Anonym
    Anonym (inte torrt) skrev 2012-10-24 20:05:19 följande:
    Själv är jag jävligt trött på alla som måste smutsa ner sådana här trådar med sina åsikter om hur sjukt sånt här är!

    Sök på "I need 2 pee", finns massor av bra klipp! 

    Jag har inte gjort det inför någon men t.ex. i spåret när jag var ute och sprang.. Annars är det mest hemma när jag samtidigt kan smeka mig.
     
    Har sett på den sajten men där är ju allt uppenbarligen både fejkat och stagat. Ingen riktig desperation med andra ord. Och de är alltid ensamma när de dåligt fejkade olyckorna inträffar. För de som tänder på att kissa på sig är det kanske kul men det är inte riktig vad man söker om man gillar Female Desperation. Tyvärr är det väldigt ovanligt med autentiska filmklipp.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (blöjan_gbg)
    Anonym skrev 2012-10-25 16:28:48 följande:
    Åh jag älskar att kissa ner mig,känna hur det rinner längs benen eller hur byxor och trosor blir så där kåtvåta..Sedan gnider jag min blöta fitta tills jag kommer..I annat fall om jag hittar nån ute brukar killen få lägga kuken i munnen på mig och pissa mig ner i halsen..åhh jag bara älskar det och blir så jävla kåt!
    Har även pissat ner mig framför webcameran.. 
    Synd att man inte får dig kissa ner dig. Har börjat göra det med nu.
  • Anonym
    Anonym (inte torrt) skrev 2012-10-24 20:05:19 följande:
    Jag har inte gjort det inför någon men t.ex. i spåret när jag var ute och sprang.. Annars är det mest hemma när jag samtidigt kan smeka mig.
     
    Skulle du någonsin kunna tänka dig att kissa ner dig inför andra och låtsas att det är en olycka?
  • Anonym (inte torrt)


    Anonym skrev 2012-10-26 17:49:02 följande:
    Skulle du någonsin kunna tänka dig att kissa ner dig inför andra och låtsas att det är en olycka?
    Njae, det är inte riktigt min grej faktiskt, i motsats till dig så vill jag se tjejer som njuter av det, precis som jag gör!
    Mr Espresso skrev 2012-10-24 20:16:54 följande:

    Förhoppningsvis har de kissat klart!


    ...och så kommer en lustigkurre till och bara smutsar ner! VARFÖR inte bara skita i att skriva i trådar som handlar om något som vissa men inte du själv gillar?? Jag blir sååå less!
     
  • Anonym (blöjan_gbg)

    Vill gärna se någon kissa i byxorna live.

  • Anonym (Soffan)
    Anonym skrev 2012-10-21 17:13:50 följande:
    Jag tänder på tjejer som kissar ner sig (ofrivilligt!).
    Har det hänt er nån gång? Om inte, har någon tjej vågat kissa ner sig frivilligt offentligt? 


    Jag har kissat ner mig frivilligt en gång i en toakö på ett ställe där jag visste att jag inte skulle känna igen någon. Det var hur läskigt som helst men gud vilken kick det gav!!! Hoppade runt ett tag med korsade ben och satte även handen mellan benen strax innan jag lät det rinna. Gud vilken chock och Gud vilken kick!!!

  • diaperboy68

    det är det bästa som finns  är att betala i kassan o titta lite så där som små barn gör när dom kissar i bland och se så där lycklig ut efteråt då är blöjan under bar att ha skulle villja träfa en tjej so med tycke3r om att kuissa medan jag slickar henne men alla så gillar vi ju olika saker o tur är vell det va tråkit omm alla tyckte o kände likadant..

  • Anonym (blöjan_gbg)
    diaperboy68 skrev 2012-10-31 18:37:03 följande:
    det är det bästa som finns  är att betala i kassan o titta lite så där som små barn gör när dom kissar i bland och se så där lycklig ut efteråt då är blöjan under bar att ha skulle villja träfa en tjej so med tycke3r om att kuissa medan jag slickar henne men alla så gillar vi ju olika saker o tur är vell det va tråkit omm alla tyckte o kände likadant..
    Håller med dig om det sista. Tur att alla är olika.
  • Trucker77

    Jag älskar att kissa på mig i mina kalsonger m.m.  skulle gärna träffa en tjej/kvinna som oxå älskar att kissa på sig. Så härliga våta heta lekar med varandra man kan ha med pissblöta trosor, kalsonger eller annat mysigt man kan kissa i. Kanske nåt absorberande?
    Underbart

  • Anonym ((blöja­n_gbg))

    Förhoppningsvis tog de sig till närmaste vårdklinik för att reda ut kring sina uppenbara sexuella störningar.

  • Anonym (Idiot)
    AnnaP75 skrev 2012-10-21 12:31:28 följande:
    JAHA! Det är du som bestämmer vad som är knäppt i världen o.s.v; gud vad bra att veta. Då hör jag av mig nästa gång jag behöver veta om något klassas som "knäppt" eller inte då? 

    Var inte så snabb med att döma andra; såvida du inte är helt 100% perfekt själv förstås! Men jag misstänker att de som är det inte har något behov av att döma.. 
    Om man som vuxen man eller kvinna har behovet av att kissa ner sig eller gå i blöja så har man ett problem. Ett rätt knäppt problem faktiskt...

    Men lika barn leka bäst, ska väl lämna dig här med dina likasinnade så ni kan få prata om hur ni ska stå i era tvättstugor och kissa ner er 😂
  • Anonym (DD)

    Wet kan vara hett. Hade en kille som ville se mig kissa på mig i mina trånga jeans.

  • Anonym (McWet)
    Anonym (DD) skrev 2024-05-18 19:38:33 följande:

    Wet kan vara hett. Hade en kille som ville se mig kissa på mig i mina trånga jeans.


    Fick han som han ville?
  • Anonym (DD)
    Anonym (McWet) skrev 2024-05-18 21:45:43 följande:
    Fick han som han ville?
    Ja, gjorde det i duschen när han tittade på.
  • Anonym (McWet)
    Anonym (DD) skrev 2024-05-18 22:24:09 följande:
    Ja, gjorde det i duschen när han tittade på.
    Misstänker att det inte slutade där och då i duschen!? Inget wet på varandra? Det är riktigt hett, speciellt så här års, när det funkar utomhus. Gärna vid en strand så är det bara att ta ett dopp tillsammans efteråt. Tips från coachen 😎
Svar på tråden Vart tog alla som tänder på att kissa (på sig) vägen?