• USA111

    Har du varit med om detta?

    Har nån varit sambo med en kille. Kommit hem och din killle lämnat dig och tagit allt i lägenheten även ditt och sen skaffat hemlig adress så du ej ihttar han och dina saker har han då sålt. Nån som råkat ut för detta
  • Svar på tråden Har du varit med om detta?
  • 19Richie88

    Vi hade min, jag och fd'ns skilsmässa- period för längesen/ och många år nu sedan det hände vill säga..

    Men att då och innan detta hände så lämnade jag våran fd. gemensamma lägenhet och tyvärr så fick jag inte med mig allt och alla mina saker på en gång redan då jag stack första gången.. och så kom jag sen tillbaka ett par veckor senare och då fanns inte mina saker kvar, det märkte jag iofs inte då heller tyvärr.

    Men sen efter år nu har/hade passerat så saknar jag ibland sakerna och har därför frågat min fd fru om vart somliga saker egentligen tagit/tog vägen och hon hävdar att jag redan både fått det' och säger att jag redan hade hämtat det jag letar efter för längesen, eller så låtsas hon inte veta vad jag pratar om'.. Ärligt så vet jag inte längre och jag kan inte hävda motsatsen eller ett skit längre, jag har bara fått erkänna för mig själv att grejerna är borta.. sen någonstans vet jag att hon ändå har sålt/ eller gett bort mina saker till andra människor, mest troligtvis har hon sålt dom och behållit pengarna.

    Så idag lever jag utan några utav mina gamla saker som finns där ute någonstans i Sverige. Flera stycken Ovanliga DVD-samlar boxar, unika sådana. Min OMEGA klocka i röda, dyra originallåda, och en st. Portabel Tv/DVD- spelare till bilen och bilstereon bla. var bara några utav sakerna som försvann och har aldrig återfunnits sedan dess!
    ..Så jag vet OP hur du känner.

Svar på tråden Har du varit med om detta?